یکی از شعب کافی شاپ‌های زنجیره ای استارباکس به تازگی اقدام به ارائه تجربه واقعیت افزوده به مشتریان خود کرده است.

یکی از شعبه های تازه تاسیس این کافی شاپ که در شانگهای قرار گرفته تجربه ای جدید از فناوری واقعیت افزوده را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. طراحی و ساخت شعبه جدید استارباکس که افتتاح شده با ایده شعبه اصلی آن در شهر سیاتل، صورت گرفته است.

بازدیدکنندگانی که به شعبه تازه تاسیس شانگهای این کافی شاپ زنجیره ای مراجعه می‌کنند، با استفاده از تلفن هوشمند خود می‌توانند موارد جالب و سرگرم کننده ای را از طریق تکنیک واقعیت افزوده به کار رفته در محیط ببینند. مشتریان کافی است دوربین تلفن هوشمند خود را به اطراف نشانه ببرند تا در هر کجا از این مکان، شکل ها و داستان هایی خاص را از رابطه صمیمانه دانه قهوه تا فنجان های دارای لوگوی استارباکس را مشاهده کنند.

 البته واقعیت افزوده یک حسن دیگر نیز برای بازدیدکنندگان این مجموعه به همراه داشته است؛ افراد می‌توانند با کشف موارد پنهان شده در مکان های مختلف این کافی شاپ، جوایز مختلف و ارزنده ای را دریافت کنند.

شعبه شانگهای این کافی شاپ، بزرگ ترین شعبه این مجموعه است و 2700 متر مربع مساحت دارد. استفاده از تکنیک های واقعیت افزوده علاوه بر سرگرم کردن مشتریان، باعث می‌شود تا این افراد برای بازدید از بخش های مختلف این کافی شاپ بزرگ تشویق شوند.

استارباکس تصمیم دارد تا در صورت موفقیت این نوآوری، آن را در شعبه های دیگر خود نظیر نیویورک و شیکاگو ارائه کند.

گفتنی است؛ این کافی شاپ زنجیره ای مدت ها است که نام خود را به عنوان یک شرکت پیشگام در زمینه استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ثبت کرده است؛ بر همین اساس، بسیاری از شعبه های استارباکس میزهایی مجهز به شارژ بدون سیم برای تلفن های هوشمند سازگار با این قابلیت دارند.

منبع

 

  • ...
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی