اصول استوری گذاشتن در اینستاگرام کافه

  • زمان : ۱۳۹۹/۴/۵ ه‍.ش.،‏ ۱۱:۴۹
  • خوانده شده : ۲٬۱۵۲ بار
از امکانات هیجان انگیز و پرطرفدار که امروزه بسیار استفاده می شود، استوری اینستاگرام است. قبل از توضیح نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام، ابتدا به معرفی و شرح آن در اینستا می پردازیم. استفاده حرفه‌ای از امکانات هر اینستاگرام برای هر کافه یا رستورانی ضروری است.

استوری چیست؟

استوری اینستاگرام یک قابلیت جدید در اینستاگرام برای به اشتراک گذاری لحظات شاد با سایر کاربران اینستاگرام می باشد و تقریبا جایگزین ویدیوهایی شد که مدت زمان زیادی را از کاربران برای آپلود می گرفتند. استوری در حقیقت یک داستان کوتاه است که به وسیله فیلم و عکس ها روایت می شود شما با استوری می توانید تمام اتفاقاتی که در طول ۲۴ ساعت اتفاق می افتد را به فالوورهای خود نشان دهید. با مشاهده استوری ، فالوورهای شما شاهد اتفاق های افتاده شده در طول ۲۴ ساعت هستند.

آیا می دانید که امروزه استوری به عنوان یک ابزار حرفه ای برای تبلیغات، معرفی محصولات و افزایش تعامل کاربران در توسعه کسب و کار های اینستاگرامی تبدیل شده است ؟ و بازدید استوری تا چه حد اهمیت دارد؟

چگونه بازدید استوری هایم را افزایش دهم و کاری کنم بیشتر دیده شوند ؟
با خرید بسته های ارزان قیمت افزایش بازدید استوری، پس از آپلود استوری هایتان میتوانید کاری کنید که استوری هایتان بازدید بیشتری بگیرد

و در نتیجه به تعداد بیشتری از فالوورهایتان نمایش داده شود.

انواع استوری اینستاگرام

 

استوری لایو (Live)

به محض شروع لایو استوری کلیه فالوور های پیج از استوری شما باخبر می شوند. لایو استوری در اصل یک ویدیو است که حداکثر ۲۴ ساعت زمان داشته و شما می توانید در این مدت بصورت زنده فیلمی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. هر شخصی که در آن لحظه لایو شما را مشاهده نماید، می تواند به استوری شما پیوسته، و درباره آن نظر دهد. پس از اینکه فردی نظر خود را تایپ و ارسال نمود، شما می توانید در لحظه پاسخ ایشان را بدهید.

استوری نرمال (Normal)

در استوری نرمال شما قادر هستید تا از میان تصاویری که در گالری خود دارید، یا تصویری که با دوربین موبایل خود می گیرید را با دیگران به اشتراک بگذارید. علوه بر عکس می توانید ویدیویی که از قبل در گالری خود دارید یا در لحظه فیلم برداری می نمائید، را درون استوری خود با دیگر فالوورها اشتراک گذاری کنید.

استوری بومرنگ (Boomerang)

اگر می خواهید چندین عکس را به هم بچسبانید و به صورت گیف انیمیشن آن را با فالوورهای پیج خود به اشتراک بگذارید، از استوری بومرنگ استفاده کنید.

استوری ریوایند (Rewind)

این استوری فقط برای ارسال فیلم کاربرد دارد. به این صورت که شما فیلمی کوتاه (حداکثر ۲۰ ثانیه) گرفته و با سایر کاربران به اشتراک می گذارید. زمانی که فیلم شما پخش شود، از انتها به ابتدا پخش می شود و این روند ادامه خواهد داشت.

استوری هندزفری (Hands-free)

استوری هندزفری دقیقا همانند استوری ریوایند می باشد با این تفاوت که نمایش فیلم از ابتدا به انتها بوده و تکرار می شود.

چگونه در اینستاگرام استوری بگذاریم؟

همانگونه که می دانید، قابلیت گذاشتن استوری در دو ورژن (نسخه) آخر اینستاگرام موجود می باشد. پس قبل از هر اقدامی، از بروز بودن اپلیکیشن اینستاگرام مطمئن شوید.

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام

برای گذاشتن استوری در اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید :

سپس در صفحه جدیدی که برای شما ظاهر می شود، یکی از انواع استوری را انتخاب کنید. (برای تغییر نوع استوری به چپ و راست بکشید)

برای شروع انواع استوری روی دکمه دایره ای بزنید تا استوری شما آغاز شودقبل از ارسال استوری، می توانید با استفاده از ویرایشگر اینستاگرام، بر روی عکس یا ویدیوی خود، متن یا شکلک بگذارید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همه نظرها (۰)

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی