• ۱۳۹۷/۲/۵ ه‍.ش.،‏ ۱۳:۳۴
  • ۱٬۱۱۱

بهونه ای برای بازی بیشتر همبازی بیشتر

این روزها هرچی به28  آپریل نزدیک تر می شیم از فکر بازی، کل کل و سرو کله زدن با همبازی های قدیمی و جدید هیجان زده تر می شیم.

 28 آپریل روز جهانی بازی های رومیزیه که اولین بار در سال 2013 توسط گروه گیک اند ساندری پایه گذاری شد و تصویر خیالی دنیای کودکیمون را به واقعیت تبدیل کرد. تو این روز دنیا و همه آدم هاش مشکلات و دغدغه های روزمره اشون رو کنار می ذارن و دور هم جمع می شن تا با هم بازی کنن و خوش بگذرونن.

این رویداد هر ساله در بیش از 80 کشور برگزار میشه و مراکز بازی و تولید کننده های بازی و کلیه مخاطبینشون آماده ان تا دور هم جمع بشن و رایگان با هم بازی کنند.

در دو سال گذشته روزجهانی بازی های رومیزی همراه با همه جهان به همت تولید کننده ها، کافه ها و کافه بازی ها در ایران نیز برگزار شد که در سال 95 حدود 1000 نفر و در سال 96 بیش از 2000 نفر در 20 مرکز و 7 شهر ایران شرکت کننده داشت.

و اما امسال :

روز جهانی بازیهای رومیزی بزرگتر و خفن تر از همیشه در بیش از 15 شهر و 40 مرکز با نظارت انجمن بازیهای رومیزی برگزار خواهد شد و ما هم تو کافه گیک میزبانتون هستیم و برنامه های زیر رو تدارک دیدیم تا کلی بازی کنیم و خوش بگذرونیم :

در این روز علاوه بر اینکه در سانس های 2 ساعته با برد گیم در خدمتتون هستیم، سانس های ویژه ای داریم که بازی "دیوان" رو به همت "گروه باهمزی" و بازی "دی اند دی" هم با تعداد شرکت کننده محدود در دو سانس برگزار خواهیم کرد. علاوه بر این "مجموعه بابرکا" هم با سه گانه تازه منتشر شده هیجان انگیزشون و هم چنین مجموعه فربد انگاره با بازی اسرار آمیز "زار" در کنارمون هستن و کلی برنامه دارن براتون.

از اون جایی که قرار به خوش گذرونی و بازی تا حد ممکن و حس و حال خوب هستش، بازی کردن کاملا رایگانه و فروش بازی ها با انواع تخفیف ها همراه هست و از همه اینا گذشته کلیییی جایزه ریز و درشت داریم که با قرعه کشی تقدیمتون خواهیم کرد.

در کنار ما کافه برد، فکرکده و کلی جای دیگه تو تهران و سایر شهرها با کلی برنامه هیجان انگیز منتظرتون هستن تا یه روز پر از بازی و کیف و حال رو براتون خلق کنن که لیست کاملشون رو میتونین تو سایت انجمن پیدا کنین، ضمن اینکه برای پیگیری اخبار و اطلاعات بیشتر راجع به این روز و رویدادهای مرتبط میتونین یه سری به سایت رومیز بزنین و با دنیای بازی های رومیزی بیشتر آشنا بشین.

برای جزییات بیشتر به صفحه های اینستاگراممون مراجعه کنین و برای رزرو سری به سایت ایوند بزنین:

@_cafegeek_

لینک در ایوند

@cafeboard

@fekrkade_complex

www.roomizgames.ir

www.mindsports.ir

میتونین با هشتگهای زیر هم مارو دنبال کنین و عکسا و مطالب خودتون رو باهامون به اشتراک بزارین:

#moregames_moregamers

#بازی_بیشتر_همبازی_بیشتر

#ITTD

مجموعه ها و تیم هایی که کنارمون هستن و حمایتمون می کنن هم از این قرارن:

مجموعه بابرکا ـ مجموعه باهمزی ـ مجموعه دورهمی جواهری ـ مجموعه فربد انگاره ـ گروه فراغت لبخند ـ مجموعه هوپا

مجموعه پیاده ـ مجموعه کافه پلی ـ مجموعه کافه یاب

نقشه

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی