• زمان : ۱۳۹۹/۲/۶ ه‍.ش.،‏ ۱۲:۵۳
  • نمایش : ۱٬۶۱۵ دفعه
  • موضوع : قهوه
هرگز روزه خود را با قهوه باز نکنید چرا که قهوه در معده خالی باعث تولید اسید معده می شود .

 

آنچه در مورد خوردن قهوه در ماه مبارک رمضان باید بدانیم 

 

مردم زیادی در سراسر دنیا عاشق نوشیدن قهوه هستند و حتی عده ای نیز معتاد به این کار شده و بدون قهوه نمی توانند به زندگی عادی ادامه دهند.

در میان مسلمانان نیز مانند دیگر مردم کسانی هستند که به این نوشیدنی علاقه مند باشند ،شما می توانید با خیالی آسوده به نوشیدن قهوه و چای در ماه رمضان بپردازید. اما نکته ای که در این باب وجود دارد، این است که نباید در نوشیدن قهوه در این ماه زیاده روی کرد.

 

 

 

 

در ماه رمضان چه نکاتی را در مصرف قهوه باید رعایت کنید.

 

 امکان دارد که در روزهای اول ماه رمضان به دلیل نخوردن قهوه دچار برخی مشکلات مانند سردرد و احساس خستگی کنید . این به دلیل کاهش میزان کافئین در بدن است.


اگر قهوه نوش هستیدروش های درستی را به کار ببرید  تا در ماه مبارک رمضان از تاثیرات بد کمبود کافئین بکاهید .

 

  1. دو هفته قبل از شروع ماه رمضان مصرف قهوه خود را به نصف تقلیل دهید . اگر روزانه سه فنجان قهوه مصرف می کنید ، دو سه روز اول نیمی از اولین فنجانتان را با قهوه بدون کافئین پر کنید و ما بقی را قهوه کافئین دار استفاده کنید
  2. . در اخرین روزهای هفته یکی از سه فنجان قهوه در روز خود را از قهوه بدون کافئین استفاده کنید.یک هفته مانده به ماه مبارک رمضان به روش قبل سعی کنید تعداد فنجان قهوه بدون کافئین خود را به دو برسونید و حدودا این قهوه را دو ساعت بعد از اذان مغرب مصرف نمایید.

 

در آخر شب

اگر از طعم قهوه لذت می برید ، قبل از خواب یک فنجان قهوه بدون کافئین میل کنید.

در زمان سحر نیز بعد خوردن سحری و قبل از اذان صبح ، می توانید یک فنجان قهوه میل نمایید. با این کار در طول روز میزان کافئین در بدن شما خواهد بود و از کمبود کافئین چندان ناراحت نمی شوید.

 

نباید ها :

 

نوشیدن قهوه در اولین ساعات صبح یکی از عادت های علاقه مندان به قهوه شده است ( هرچند این موضوع توصیه نمی‌شود ) و برای شادابی و انرژی گرفتن بیشتر ، بسیاری از افراد قهوه می نوشند. اما در این ماه مبارک رمضان ، فکر این که نمیتوان قهوه نوشید برخی از علاقه مندان قهوه را به چالش کشیده است.

 هرگز روزه خود را با قهوه باز نکنید چرا که قهوه در معده خالی باعث تولید اسید معده می شود که آسیب جدی به معده خالی خواهد رساند. بهترین ماده برای باز کردن روزه یک یا چند عدد خرماست که میتواند قند از دست رفته بدن شما را فراهم کند.

 

 

 

 

 

از نعمت های پروردگار به درستی استفاده کنید و به سلامتی خود اهمیت دهید .

 

کافه یاب

نگاهیست نو به فرهنگ کافه‌نشینی و قهوه نوشی در ایران، مرجعی برای یافتن یا معرفی و البته سهیم کردن یکدیگر در تجربه حضورمان در آن‌ها

جستجو در وب سایت، یافتن کافه، شهر و محله، رویداد‌های نزدیک و ...

  • ...
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی