• زمان : ۱۳۹۸/۱۰/۳ ه‍.ش.،‏ ۱:۰۸
  • نمایش : ۷۷۹ دفعه
  • موضوع : مسابقات

قوانین اولین دوره ی مسابقات لاته آرت آنلاین ایران

نحوه ی اجرای مسابقه :

اولین دوره مسابقات لاته آرت آنلاین ایران از سه مرحله ی مقدماتی ، نیمه نهایی و نهایی تشکیل شده است .
در مرحله ی اول یک طرح ابتدایی از پیش تعیین شده از سوی برگزار کننده و بعد از تکمیل ظرفیت ثبت نام به تمامی شرکت کنندگان اعلام می گردد و برای تمام شرکت کنندگان یکسان خواهد بود .
در مرحله ی دوم از میان سه طرح ترکیبی انتخاب شده توسط برگزار کننده در صفحه ی اینستاگرام برگزار کننده به رای مردمی گذاشته می شود و طرحی که آرای بیشتری کسب کند به عنوان طرح انتخابی برای اجرای مرحله دوم انتخاب می گردد تا بیست نفر راه یافته به مرحله ی نیمه نهایی شروع به اجرا کرده و سه نفر توسط داور مستقیما به فینال مسابقات راه یافته و هفت نفر به انتخاب داور در نظرسنجی اینستاگرامی ۲۴ ساعت قرار خواهند گرفت تا دو نفری که بیشترین آرا را کسب کرده باشند به فینال مسابقات راه یابند .
مرحله ی سوم ، پنج نفر فینالیست با انتخاب خود یک طرح ترکیبی به انتخاب خودشان اجرا و ارائه خواهند کرد . در این مرحله ارائه ی شما و البته خلاقیت و نوآوری در طرح نیز داوری خواهد شد . پس از تکمیل داوری در این مرحله ، قبل از اعلام امتیازات داوری ، تصویر طرح های پنج نفر در پیج اینستاگرام برگزار کننده ۲۴ ساعت به رای مردمی گذاشته خواهد شد و جمع آرای مردمی به علاوه ی دوبرابر امتیاز داور ، امتیاز نهایی شما خواهد بود .
پس از اتمام ظرفیت ثبت نام فنجان ویژه ی مسابقات برای شما ارسال خواهد شد و پس از دریافت فنجان مسابقات توسط تمام شرکت کنندگان ؛ طرح اول اعلام شده و مسابقه آغاز می گردد .
تصویر برداری باید طبق نمونه ی ارائه شده توسط برگزار کننده باشد که قبل از شروع مسابقات در سایت قرار خواهد گرفت تا از بروز هرگونه خطا یا تقلب جلوگیری شود .
در هر مرحله شما دو روز فرصت اجرا و ارسال ویدیو ها خواهید داشت ؛ نحوه ی ارسال ویدیو ها از طریق برگزار کننده اعلام خواهد شد .
شما به صورت شخصی یا به همراه اسپانسر می توانید ثبت نام کنید که هزینه ی آن به دلیل معرفی اسپانسر و جنبه ی تبلیغاتی آن متفاوت خواهد بود .
نکاتی که در داوری حائز اهمیت هستند ، عبارتند از کنتراست ، هارمونی ، کیفیت و بافت شیر ، تقارن و در مرحله ی نهایی علاوه بر این موارد خلاقیت ، نوآوری ، پیچدگی و ارائه ( پرزنت ) نیز تاثیر گذار خواهند بود .
بعد از تکمیل ظرفیت ثبت نام و قبل از شروع مسابقات در گروه مجازی مسابقات می توانید سوالات خود را بپرسید و همچنین یک جلسه ی توجیهی ( به صورت لایو اینستاگرام ) برگزار خواهد شد .
تمامی مراحل داوری به صورت ویدیویی تصویر برداری خواهد شد و در سایت واترماگ مدیا بایگانی می شود تا برای بررسی دقیق تر در داوری مسابقات ، همیشه در دسترس شما باشند .

قوانین ویدیویی :

۱ - فیلم ارسالی باید به صورت پیوسته و بدون توقف ، ویرایش و هرگونه تغییرات و تدوین باشد .
۲ - فیلم باید نسخه ی اصلی و بدون هر گونه تغییر و اصلاح رنگ باشد .
۳ - فیلم ارسالی باید مطابق نمونه ی ارائه شده توسط برگزار کننده و با توجه به دستورالعمل ذکر شده باشد .
۴ - معرفی کامل شرکت کننده ( و معرفی اسپانسر در صورت ثبت نام به صورت اسپانسرینگ ) طبق نمونه ی الزامی است .
۵ - فنجان مسابقات در فیلم باید قابل تشخیص و طبق نمونه فیلم ارائه شده باشد .
۶ - در هر مرحله مجاز به ارسال یک فیلم و در هر فیلم مجاز به یک بار اجرا هستید .
۷ - ارسال فیلم بعد از تاریخ مقرر شده از طرف برگزار کننده منجر به حذف شرکت کننده میگردد .
۸ - کیفیت فیلم ارسالی باید تا حد امکان بالا و یا قابل قبول باشد . بدیهی ست که کیفیت پایین فیلم در ارائه ی شما تاثیر گذار خواهد بود .

 

قوانین تکنیکی :

۱ - در تمام مراحل ، اجرای لاته آرت باید با پیچر و به صورت ریزش آزاد ( Free Pouring ) باشد .
۲ - هر نفر مجاز به یک بار شرکت در هر دوره از مسابقات می باشد .
۳ - استفاده از پودر شکلات و هر ماده ی تزیینی و افزودنی غیر مجاز بوده و سبب حذف شرکت کننده می گردد .
۴ - فنجان مورد استفاده باید فنجان ارائه شده توسط برگزار کننده باشد و استفاده از فنجان متفرقه غیر مجاز بوده و منجر به حذف شرکت کننده می گردد .
۵ - شیر و قهوه ی مورد استفاده به انتخاب شرکت کنندگان می باشد و تمامی شرکت کنندگان مجاز به استفاده از هر نوع شیر و قهوه هستند .
۶ - در مرحله ی نهایی علاوه بر طرح شما ، ارائه ی شما ( پرزنت ) نیز امتیاز خواهد داشت .

    • ...
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی