اما گاهی می‌توان با تجدید نظر در عادات و آداب غذا خوردن نیز کرونا را مهار کرد.

 

تجدید نظر در عادات ها و رفتارهای خود داشته باشیم .

 

 

همه گیری COVID-۱۹ باعث شده است که همه ما فکر کنیم که چگونه در مورد عادات خود تجدید نظر کنیم تا سالم بمانیم. بسیاری از این تلاش‌ها معطوف به حضور ما در اجتماع است، اما گاهی می‌توان با تجدید نظر در عادات و آداب غذا خوردن نیز کرونا را مهار کرد.

 


شما ممکن است حتی با رعایت فاصله مناسب خود با دیگران در مارکت‌های مواد غذایی بتوانید سلامت  خود را حفظ کنید؛ بنابراین برای سالم  ماندن در طی همه گیری و بعد از آن، از انجام این اشتباهات غذایی خودداری کنید.


پیش از غذا دستتان را نمی‌شویید.


یکی از بدترین عادات غذایی بسیاری از افراد این است که بدون شستن دست‌ها غذا می‌خورند. این اتفاق اغلب وقتی میفتد که بسیار گرسنه شده اید یا عجله دارید. اما حتما باید دستان خود را بشویید، به ویژه وقتی از بیرون از خانه وارد شده اید و آماده غذا خوردن هستید.


از وسایل مشترک برای خوردن غذا استفاده می‌کنید.


برای تازه عروس و داماد‌ها و حتی گاهی مادر و فرزند‌ها موضوع عجیبی نیست که از قاشق ، گیلاس و ظرف مشترک استفاده کنند. اما باید در برابر این کار مقاومت کنید و به عبارتی این کار را انجام ندهید. یک کار اشتباه دیگر، لقمه گرفتن برای یکدیگر یا گذاشتن غذا در دهان یکدیگر است. البته والدین که کودک نوپا دارند مجبورند این کار را انجام دهند، اما برای بزرگسالان این روش اصلا توصیه نمی‌شود.


شما مرتب غذا‌های فراوری شده و فست فودی می‌خورید.


مصرف غذا‌های فراوری شده و فست فود‌ها نه تنها در دوران همه گیری کرونا بلکه در هر زمانی خطرناک است. خوردن غذا‌های سنگین فرآوری شده می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را با ایجاد واکنش التهابی سرکوب کند. غذا‌های فرآوری شده با دارا بودن قند زیاد، اسید‌های چرب امگا ۶، سدیم اضافی و مواد افزودنی می‌توانند التهاب یجاد کنند و سیستم ایمنی بدن را تخریب کنند

 

 

 

 

 انتخاب، شما ممکن است حتی با رعایت فاصله مناسب خود با دیگران در فروشگاه‌های مواد غذایی بتوانید سلامتی خود را حفظ کنید؛ بنابراین برای سالم ماندن در طی همه گیری و بعد از آن، از انجام این اشتباهات غذایی خودداری کنید.

 

منبع 

 

 

 

 

 

 

به سلامتی خود اهمیت دهید .سلامتی شما برای ما اهمیت دارد .

 

 

کافه یاب

نگاهیست نو به فرهنگ کافه‌نشینی و قهوه نوشی در ایران، مرجعی برای یافتن یا معرفی و البته سهیم کردن یکدیگر در تجربه حضورمان در آن‌ها

جستجو در وب سایت، یافتن کافه، شهر و محله، رویداد‌های نزدیک و ...

 

  • ...
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی