ابلاغ و دستور قضايی و اداره اماکن به تمام کافي شاپ ها در اصفهان

کافی شاپ‌های اصفهان در پی شيوع ويروس کرونا و تا اطلاع ثانوی؛ تعطیل شدند.

 

به گزارش کافه یاب به نقل از نصف جهان اصفهان: رئيس اتحاديه بستني و کافي شاپ استان اصفهان در خصوص تعطيلی کافه‌ها و آبميوه فروشی های شهر در پی شيوع کرونا، گفت: در صورت فعاليت اين واحدها از بعدازظهر چهارشنبه پلمب خواهند شد.تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸  می باشد .

 

محمود رنجبر ظهر روز گذشته در گفتگو با «ايسنا» با اشاره به ابلاغ و دستور قضايی و اداره اماکن به تمام کافي شاپ ها، اظهار کرد: به دنبال شيوع کرونا و براي مقابله با انتقال اين ويروس، طي 24 ساعت يعنی تا پايان چهارشنبه شب، تمام اين واحدها بايد بسته شوند، در غير اين صورت با آنها برخورد قانونی مي شود.

وی با اشاره به فعاليت حدود 1500 نفر در کافی شاپ ها و واحدهاي فروش آبميوه و بستنی اصفهان، تأکيد کرد: درحال حاضر با توجه به دستور قضايی و اماکن، تعطيلی اين واحدها را به صاحبان آنها پيامک و اطلاع رسانی کرده ايم.

رنجبر تصريح کرد: با توجه به دستوری که اماکن داده است نيروهاي اماکن و دو نيرو از طرف اتحاديه در سطح شهر بازرسی هاي لازم را انجام می دهند و در صورت تخلف، آن واحد صنفی پلمب مي شود. وی با اشاره به اينکه درپی شيوع ويروس کرونا تمام واحدها دچار 80  تا 90 درصد افت فروش شده اند، خاطر نشان کرد: کافي شاپ ها به دليل ارتباط بين افراد، محلی برای شيوع ويروس کرونا هستند که ضرورت تعطيلی آنها احساس شد.

به گفته رئيس اتحاديه بستنی و کافی شاپ اصفهان، پيش از دستورالعمل تعطيلی کافی شاپ ها، در پی شيوع ويروس کرونا، دستورالعمل هاي بهداشتی برای واحدهای صنفی  آن ارسال شده بود ه است.

 

*************************************

دکتر کمال حیدری رییس مرکز بهداشت استان اصفهان نیز در گفت و گو با ایسنا،

 در پاسخ به این پرسش که آیا در روزهای آینده اصفهان به قرنطینه عمومی می رسد؟

گفت: صد در صد، به بدتر از قرنطینه هم می رسیم، چون تا به حال خیلی بی خیال با موضوع برخورد کرده ایم و نه اینکه خیال کنید منتظر یکی دوماه دیگر هستیم! هفته آینده اینجا هستیم و خواهیم دید چه اتفاقی می افتد؟ وقتی می گوییم سرعت ابتلا به ویروس به شدت بالا می رود یعنی تعداد مبتلایان به اندازه ای افزایش می یابد که نمی توانیم آن را جمع کنیم! پس بدون تعارف و رودربایستی باید بگویم اگر همین طور ادامه یابد به اینجا هم می رسیم که بیماران پشت در بیمارستان می روند، اما به دلیل پر بودن ظرفیت آنها پذیرش نخواهند شد.

 

اگر مردم همراهی نکنند، موفق نخواهیم بود.

منبع:https://nesfejahan.net

    • ...
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی