اولین همایش لامارزاکو در ایران


اولین همایش True Artisan Cafe تحت نظر شرکت La Marzocco در وی‌کافه برگزار شد.

لامارزاکو به عنوان یکی از بزرگترین برندهای تولیدکننده دستگاه اسپرسو در جهان از سال ۱۹۲۷، دایره‌ی فعالیت‌های خود را از طریق این همایش‌ها در سطح جهانی گسترش می‌دهد. این همایش اولین همایش رسمی این شرکت در ایران بود. ترو آرتیزان کافه پیش از این در شهرهای لندن، وین، ریمینی، سیاتل، آمستردام و استانبول برگزار شده است و دوره‌ی بعدی آن نیز در لندن برگزار خواهد شد.

 

حضور پرشور برندهای قهوه و مسابقه آزاد لته آرت


در این همایش ۹ برند معتبر قهوه در ایران شرکت کردند:

کیمبو, لمیز کافی, کافه ریور, ورنیانو, کافی پلنت, فیلو کافه, کافه ریچاردز, ایلی و مولیناری

هر ۹ برند، قهوه‌های خود را به صورت اسپرسو، کمکس، کُلدبرو، لته و کاپوچینو سرو کردند و در پایان مراسم، مسابقه آزاد لته آرت با حضور شرکت‌کنندگانی از هر ۹ برند برگزار شد. از شرکت‌کنندگان معروف این مسابقه می‌توان به مهران محمدنژاد(قهرمان مسابقات باریستای ایران) اشاره کرد.

آندره کورتارلی(از مدیران لامارزاکو) و لوییجی لوپی(مدرس و مبدع هنر باریستا و لته آرت به مدت ۳۰ سال در بیش ۳۰ کشور مختلف) داوران این مسابقه بودند که در پایان منصور زندی‌نهاد(ایلی)، مرتضی میرطالبی(ریچارد) و امیر قره‌خانی (کیمبو) به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

 

هدف: ارتباط بیشتر جامعه قهوه ایران با دیگر کشورها


در میانه‌ی همایش چند دقیقه‌ای با آندره کورتارلی گفتگو کردیم. آقای کورتارلی هدف از برگزاری همایش‌های ترو آرتیزان کافه را ارتباط بیشتر جامعه‌ قهوه در کشورهای مختلف با یکدیگر ذکر کرد. در همین راستا کلیپی از ایتالیا و شرکت لامارزاکو پخش شد که شامل پیغام‌هایی از بزرگترین افراد شرکت لامارزاکو بود.

    • ...

میلاد قربانی

نویسنده : میلاد قربانی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مطالب مشابه

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی