Greem cafe یا yeannam223-14 این روزها یکی از معروفترین کافه های سئول است آن هم به دلیل ایده بسیار خلاقانه ای که در فضای کافه استفاده کرده است.

یکی از معروفترین کافه های سئول

reem cafe یا yeannam223-14 این روزها یکی از معروفترین کافه های سئول است آن هم به دلیل ایده بسیار خلاقانه ای که در فضای کافه استفاده کرده است. ‎معروف شدن در کره جنوبی بسیار کار سختی است و به دلیل وجود میلیون ها کافه باید ایده خیلی خاص و جذابی داشته باشد که بتواند معروف شود.
ایده این کافه از یک برنامه تلویزیونی ‎کمک گرفته شده که ترکیب انیمیشن(کمیک استریپ) و رئال بوده است.با ورود به این کافه حس بودن در فضای کارتونی شمارا به وجد می آورد استفاده از خطوط سیاه در زمینه سفید هم در دیوارها و کف و هم در مبلمان و ظروف باعث ایجاد این حس دوبعدی و کارتونی فضا میشود.
این کافه ‎منوی محدود و فضای کوچکی دارد اما نکته ای که کره ای ها خوب میدانند این است که قدرت فضای مجازی بخصوص اینستاگرام به حدی بالاست که با وایرال شدن عکس های کافه در فضای مجازی مشتری های بسیاری از کره و حتی از کشورهای دیگر برای دیدن این کافه به سئول آمدند. در سئول بعد از معروف شدن گریم کافه، کافه های مشابه حتی در همان محدوده شروع به کار کردند البته با خود طراح همین کافه!!
اسم این کافه بر اساس آدرس آن و تکرار بیش از حد توسط کاربران فضای مجازی به نام لوکیشن خود کافه تغییرکرده است. ‎امروزه این کافه به عنوان لوکیشن خیلی از فیلم ها استفاده میشود. امیدواریم از دیدن عکسها و فیلم این کافه لذت ببرید.
 

 

به تازگی در تهران کافه‌ای  بنام مدام کافه افتتاح شده که از نظر طراحی شبیه این کافه کره‌ای هست.

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی