اگر می خواهید تفاوت ظریف بین یک رستوران و رستوران دیگر را بدانید ، باید انواع و سبک رستوران ها را جویا باشیم .

معرفی انواع سبک رستوران 

 

غذا خوردن نه تنها یکی از نیازهای روزمره ما را تشکیل میدهد بلکه یک  تفریح  هم محسوب می شود،چرا که می توان اوقاتی را با دوستان و آشنایان  سپری کرد و برای  پیدا کردن یک جای و مکان خاص در جستجوی یک رستوران جدید و یا مکان جدیدی که برایمان تازگی داشته باشد هستیم ،شاید همین هم باعث می شود که این گونه کسب و کارها بیشتر در مرکز توجه علاقمندان به کسب و کار قرار گیرند.

 

در واقع  یک رستوران مکانی است که در آن غذاتهیه می شود و سر انجام در آخر با مرحله تسویه حساب با رستوران محبوب مان  که  این دستاورد موجب رشد اقتصادی و فرهنگی  و اجتماعی می شود ، اما فراتر از این تعریف کلی، رستورانها ممکن است بر مبنای تعداد زیادی عوامل، از خدمات، مکان و غذاهای خاص جو، فوریت و غیره طبقه بندی شوند.

بعضی از انواع رستورانها، از قبیل سفره خانه ، به طور جدی با فرهنگ محلی ارتباط دارند و معانی مختلفی در نقاط مختلف جهان دارند، بغیر از غذا خوردن مردم ، در رستوران کارهای دیگری هم انجام میدهند و حتی ایونت ها و مراسم خاص فرهنگی را که بازتاب اجتماعی و فرهنگی شایسته را در بر داشته باشد را برگزار می کنند .

 

اگر می خواهید تفاوت ظریف بین یک رستوران و رستوران دیگر را بدانید ، لیست زیر در چندین قسمت در انواع رستورانها را برای شما علاقه مندان بیان می کنیم .

 

۱-   رستوران های Bistro

 

 

 

 

این رستوران در پاریس است ، bistro رستوران های محله ای و کوچک هستند ، معمولا مختص (و نه محدود به) پخت و پز خانگی به سبک فرانسوی هستند. رستوران های Bistro اغلب وعده های ساده با قیمت مناسب در محیط های متنوع و راحت عرضه می کنند.

 

 

۲- رستوران قومی ”Ethnic restaurant”

 

این سبک رستوران ، غذاهای مربوط به یک ملیت خاص ارائه میدهند، و مواد تشکیل‌دهنده غذایشان و تکنیک های پخت و پزشان متعلق به فرهنگ خاصی است. از جمله گسترده‌ترین رستوران‌های قومی چینی، یونانی، ایتالیایی و مکزیکی است. اکثر رستوران های قومی مستقل هستند (شعبه ندارند) و در شهرهای بزرگ یا مناطق با جوامع مهاجر پذیر و پر جنب و جوش قرار دارند.

 

 

 

 

۳- رستوران عالی Fine dining restaurant

 

دارای بالاترین امتیاز از بابت نوع رستوران، که اغلب با منوهای دقیق، خدمات کامل و دکوراسیون پیشرفته با سفره های سفید طراحی شده‌اند  مشخص می شوند. این رستورانهای پرطرفدار به مشتریان ثروتمند خدمت رسانی میکنند، گاهی اوقات مشتریانشان میز رزرو میکنند.و دارای یک سیستم مالی پیشرفته و آداب پذیرایی خاص هستند.که پرسنل این رستوران ها دوره های مجزا  مربوط به این سبک را آموزش دیده اند .

 

 

 

 

  در واقع یک نگرش جدید، مبتکرانه و قانون شکنی که ارتباط به آشپزی دارد،  به وجود آمده است که  انقلابی در جهان خوراکی ها و رستورانها ایجاد کرده است.برخی از رستورانهای به قدری در جهان مشهور شده اند که به مناطق گردشگری آن منطقه تبدیل شده اند.

 

با ما همراه باشید تا تمام موارد را برای شما گرد آوریم .

 

 

آنچه باید بدانید معرفی کافه تورتونی در بوئنوس آیرس

 

 

کافه یاب

نگاهیست نو به فرهنگ کافه‌نشینی و قهوه نوشی در ایران، مرجعی برای یافتن یا معرفی و البته سهیم کردن یکدیگر در تجربه حضورمان در آن‌ها

جستجو در وب سایت، یافتن کافه، شهر و محله، رویداد‌های نزدیک و ...

 

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی