این مخلوط ترکیبی از آرد سفید غنی شده، روغن سویا هیدرو­ژنه شده، شربت ذرت، شکر، نمک، ذرت می­باشد. ترکیبات یاد شده با یکدیگر ترکیب می­شوند و یک خمیر بیسکوئیت تولید می­شود.

بیسکوئیت بیگنت[1]

مواد مورد نیاز:

 مخلوط بیسکوئیت[2] (این مخلوط را می­توان خریداری کرد)، باترمیلک[3] خنک، 2 الی 4 فنجان روغن گیاهی (جهت سرخ کردن)، 1 الی 2 فنجان شکر پودری شکل

روش تهیه:

 مخلوط بیسکوئیت را طبق راهنمایش آماده کنید (با توجه به تعداد افرادی که جهت سرو صبحانه در نظر گرفته­اید). یک بیسکوئت 5 سانتی­متری برای برای تهیه 4 عدد بیسکوئیت بیگنت کافی می­باشد. خمیر را پهن کنید و به قطعات 5/2 سانتی­متری برش دهید و در ادامه هر قطعه بریده شده را به صورت مورب مجددا برش دهید (مطابق شکل فوق).

سپس روغن را در یک ظرف بریزید (به ارتفاع 5 سانتی­متر) و با حرارت ملایم دمای آن را به 350 درجه فارنهایت برسانید. سپس تکه­های برش داده شده خمیر را به مدت یک الی یک و نیم دقیقه در روغن داغ قرار دهید تا سرخ شوند و به رنگ قهوه­ای طلایی در بیایند. در نهایت تکه­های بیسکوئیت سرخ شده را بر روی یک کاغذ قرار دهید تا خشک شوند و بر روی آنها پودر شکر بریزید.

 

    


[2] این مخلوط ترکیبی از آرد سفید غنی شده، روغن سویا هیدرو­ژنه شده، شربت ذرت، شکر، نمک، ذرت می­باشد. ترکیبات یاد شده با یکدیگر ترکیب می­شوند و یک خمیر بیسکوئیت تولید می­شود.

[3] Buttermilk (مایعی که بعد از ساختن کره از شیر باقی می ماند باترمیلک گفته می شود.)

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی