اگر گرمای هوا و رژیم غذایی نامناسب در این روزها طبع شما را تحت‌تاثیر خود قرار داده و جوش‌های درمان شده را به صورت‌تان باز گردانده یا موجب بروز جوش‌های جدید روی صورت‌تان شده، از عرق شاه‌تره کمک بگیرید.

این عصاره نه تنها به تسریع روند درمان پوست‌های پر از جوش کمک می‌کند، بلکه آرامش را به شما برمی‌گرداند و تپش شدید و آزاردهنده قلب‌تان را کم می‌کند. تاثیر شا‌ه‌تره در آرامش آنقدر زیاد است که می‌تواند بی‌اشتهایی مفرط که یکی از منشاهای آن ناآرامی روانی است را هم درمان کند و با ایجاد تعادل در ترشح آنزیم‌های گوارشی، اشتهای رو به کاهش شما را به وضعیت طبیعی برمی‌گرداند.

از نظر متخصصان طب سنتی، مخلوط کردن همه عرق‌ها با هم مجاز نیست. اما شما می‌توانید برخی از آنها مانندعرق کاسنی و شاه‌تره را با هم مخلوط کنید. تهیه شربتی که نصف لیوان آن را این دو عرق و نیمی از آن را آب پر کرده، هم می‌تواند حال‌تان را در گرمای این روزها جا بیاورد و هم خواص گفته شده را به بدن‌تان برساند.

اگر میلی به خوردن عرقیات ندارید و می‌خواهید از آفت‌های آزار دهنده دهانی خلاص شوید، توصیه می‌کنیم جوشانده شاه‌تره را غرغره کنید. با این کار می‌توانید زخم‌های دهانی و التهاب زبان‌تان را از بین ببرید. گذشته از این، اگر جوشانده شاه‌تره را به محل تبخال بمالید، سریع‌تر بهبود پیدا می‌کند.

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی