پنجمين دوره مسابقات ملی باريستا ایران و سومين دوره مسابقات ملی لاته آرت ایران

با توجه به تحریم های غیر عادلانه وضع شده جامعه قهوه و باریستا ایران از مورخ اردیبهشت ٩٧ و تعلیق حضور ایران در مسابقات جهانی بر آن شدیم تا برای حفظ آمادگی كلاس حرفه ای جامعه باریستا ایران اینبار با شعار :
#
آینده_در_دستان_من_است
#
قهوه_مرز_ندارد
#
قهوه_ محدودیت_ندارد
مقدمات برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی باریستا و سومین دوره مسابقات ملی لاته آرت قهرمانی ایران را طبق آخرین قوانین ٢٠١٩ را در برنامه اجرایی انجمن باریستا ایران كارگروه بخش قهوه انجمن ملی ترویج خوراك نوشیدنی ایران قرار دهیم .
با آگاهی از اینكه همچنان امكان حضور در مسابقات جهانی برای قهرمان های ایران در رشته های مجاز انجمن جهانی رویدادهای قهوه به دلیل تحریم های بین المللی مقدور نمیباشد با پیشنهاد كارشناسان امر از سراسر دنیا برگزاری مسابقات ملی در مقطع كنونی با توجه به رشد و تكامل صنعت قهوه در ایران در طی سال های گذشته و موج حرفه ای تخصصی شدن برشته كاری های داخلی زمان مناسبی برای بالا بردن سطح آمادگی و كیفیت برشته كاری های ایران ، چالش و آزمون و شروع یك برهه زمانی برای صنعت و جامعه باریستا ایران میباشد . و چه بسا تمرینی ثمر بخش برای آینده نزدیك تا به امید روزهای روشن پیش رو و رفع تحریم های ظالمانه با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی اینبار شاهد حضور قهرمان های كشورمان در مسابقات جهانی با قهوه برشته شده ایرانی و افتخار آفرینی در كلاس حرفه ای جهانی به صورت یك زنجیره كامل باشیم . همانطور كه مستحضر هستید شرایط حضور در مسابقات ملی برای آقایان در كشورهایی كه خدمت سربازی اجباری دارند ، اجباری است. این میدان فرصتی است برای علاقه مندان و استعدادهای برتر تا بتوانند استیج ملی با كلاس جهانی را تجربه كنند ، البته برای حفظ كیفیت مسابقات در این سطح حتما آزمون ورودی از تمام علاقه مندان به حضور در مسابقه ملی به عمل خواهد آمد . و همینطور امتحان آزمون داوری با حساسیت همیشگی برگزار خواهد شد . سعی بر آن است تا سرداور مسابقات طبق روال سابق بر عهده یكی از سرداوران جهانی یا داوران تایید شده انجمن جهانی رویدادهای قهوه یا یكی از اساتید تأیین سطح قهوه و یا قهرمان های جهانی برخوردار از توانایی قابل قبول در این سطح انجام شود . تاریخ دقیق مسابقات به زودی اعلام خواهد شد .
امیدواریم تا قبل از تاریخ برگزاری مسابقات بتوانیم انتخابات كارگروه تخصصی قهوه در انجمن ملی ترویج خوراك و نوشیدنی را با حضور اعضاء برگزار كنیم .
این مهم بهترین اتفاق و زمان برای بیشتر دیده شدن و مشاركت همه جانبه برشته كاری های داخلی، تامین كنندگان و توضیع كنندگان دانه سبز، نمایندگی های دستگاه های برشته كاری قهوه، صاحبین صنایع از قبیل نرم افزارها و سخت افزارهای مرتبط با صنعت خوراك نوشیدنی، برندهای اسپرسو ماشین و آسیاب قهوه، تامین كنندگان تجهیزات مواد اولیه و خدمات جانبی، هتل‌ها و مكان‌های تفریحی و توریستی، كافه‌ها و رستوران‌ها، سازندگان ظرف و ظروف داخلی و تجهیزات مرتبط و ... می‌باشد.

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی