• زمان : ۱۳۹۸/۶/۲۷ ه‍.ش.،‏ ۲۳:۰۷
  • نمایش : ۹۸۱ دفعه
  • موضوع : روز نگار

روز جهانی چیز برگر با معرفی 20 چیز برگر برتر در آمریکا

 

برای مردم آمریکا، 18 سپتامبر یکی از با شکوه ترین روز های سال به شمار می رود، چرا که روز جهانی چیز برگر نام گذاری شده است و فرصتی برای جمع شدن و لذت بردن از یکی از لذیذ ترین غذا های جهان به حساب می آید!

حال در این جا می خواهیم شما را با تعدادی از این ساندویچ های خوشمزه آشنا سازیم. همه ساله آمریکایی ها تقریباً 50 میلیارد همبرگر می خورند که بیشتر این آمار مربوط به ایالت های اوکلاهاما و نوادا می باشد! در سراسر این کشور تقریباً 50 هزار رستوران چیز برگر فروشی وجود دارد، پس بیایید با خاص ترین و با کیفیت ترین آن ها آشنا شویم.

1- Farm Burger، Huntsville – Alabama:
نکته ی کلیدی که کیفیت چیز برگر های این رستوران را بسیار بالا برده است، تهیه ی مواد اولیه از مزارع و دامداری های محلی می باشد! به غیر از این موضوع، سادگی شیوه ی پخت و استفاده از گوشت مرغوب، پیاز و پنیر ذوب شده، از دیگر نکات مثبت کسب و کار این رستوران کوچک و محلی به شمار می آید.

2- Table 6، Anchorage – Alaska:
رستوران و بار "میز شماره ی 6" منوی بسیار متنوعی دارد و یکی از خوشمزه ترین چیز برگر های شهر را دارا می باشد. گوشتی که آن ها برای ساندویچ های خود استفاده می کنند بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد و آغشته به پنیر است! اندازه ی این چیز برگر ها نیز بسیار بزرگ می باشد، پس اصلاً در زمان صرف آن عجله به خرج ندهید!

3- The Stand، Phoenix – Arizona:
این رستوران کوچک شاید منوی بزرگی نداشته باشد، اما زمانی که کیفیت چیز برگر ها اینقدر بالا باشد، هیچ سرآشپزی سعی نمی کند که طرز تهیه ی آن را دستکاری کند و آن را حتی برای میزان کوچکی تغییر دهد! اگر که شما نیز قصد بازدید از این رستوران را دارید، حتماً میلک شیک Dulce du Leche را هم سفارش دهید! این دسر لذیذ یکی از آیتم های اختصاصی این رستوران به شمار می رود.


4- Smitty’s Garage Burgers، Fayetteville – Arkansas:
سرآشپزان این رستوران سال هاست که در حال ارتقای کیفیت برگر های خود هستند و با اینکه محتویات گوناگون و پر تعدادی را در منوی خود قرار داده اند، شما باید تمرکز خود را بر چیزبرگر مخصوص این رستوران بگذارید! پنیر پر مقدار، دو قطعه گوشت کبابی و بیکن سرخ شده ی مخصوص سرآشپز فراموش نشدنی هستند!

5- HiHo Cheeseburger، Los Angeles – California:
در تمام شهر لس آنجلس، ساندویچ هایی با این کیفیت را در هیچ کجای دیگر پیدا نخواهید کرد! همبرگر های دوبل، چند مخلفات تازه ی دیگر و میزان بالایی پنیر، محتویات اصلی چیز برگر های این رستوران می باشد. اندازه ی این ساندویچ ها نیز کاملاً مناسب می باشد و اگر بخواهید می توانید تنها با یک گاز تمام ساندویچ خود را یک جا بخورید! اما ما انجام چنین کاری را به شما پیشنهاد نمی کنیم!


6- Border Burger، Colorado Springs – Colorado:
چیز برگر های این رستوران به همراه یک سینی پر از مخلفات کلاسیک و سیب زمینی های سرخ شده ای بسیار ترد و لذیذ سرو می شوند. شکل ظاهری این ساندویچ ها نیز آن چنان زیبا و فریبنده می باشد که آدم دوست ندارد به آن دست بزند و این نظم و شکل را به هم بریزد!

7- Ted’s Restaurant، Meriden – Connecticut:
در این رستوران بیش از 5 دهه است که برگر پخت و سرو می شود! پس خیالتان از سطح توانایی سر آشپز های حاضر در آن راحت باشد! حال ممکن است بپرسید رمز موفقیت آن ها چه چیزی ممکن است باشد؟ جواب این سوال بسیار جذاب اما ساده می باشد! آن ها پنیر را قبل از اضافه کردن به گوشت با بخار گرم می کنند و بعد آن را بر روی تکه های کبابی قرار می دهند. حتی اگر یک بار از چیز برگر های این رستوران بخورید، دیگر طعم آن را تا فراموش نخواهید کرد!


8- Grub Burger، Wilmington – Delaware:
برگر های موجود در این رستوران با استفاده از محتویات خانگی و محلی تازه و به صورت روزانه تهیه می شود. منوی آن ها هم گزینه های زیادی را در خود جای داده است، اما چیز برگر کلاسیک آن ها پر طرفدار ترین آیتم می باشد!

9- The Whiskey، Orlando – Florida:
تخصص این رستوران در دو چیز می باشد: برگر های دل انگیز و دسر های رؤیایی! در این رستوران بیش از 200 نوع دسر مختلف سرو می شود! چیز برگر های آن ها نیز بسیار لذیذ می باشد و در چندین مسابقه ی مختلف مقام اول را کسب کرده است. حتماً از پیاز سوخاری های خانگی آن ها هم سفارش دهید چرا که بسیار خارق العاده می باشند!


10- Bocado، Atlanta – Georgia:
منوی این رستوران به طور انحصاری با محتویات آمریکایی تهیه می شوند و بسیار متنوع و جذاب می باشد، اما این بوکادو برگر این رستوران است که نظر شما را جلب خواهد کرد! در تهیه این ساندویچ از پنیر آمریکایی و خیارشور های خانگی استفاده می شود.

11- Island Ono Loa Grill، Kona – Hawaii:
تنها کاری که از خوردن یک چیز برگر خارق العاده باعث مسرت و شادی می شود، خوردن یک چیز برگر در طبیعت بهشت مانند هاوایی می باشد! منوی آن ها پر از غذا های رنگارنگ و مختلف می باشد، اما چیز برگر آن ها ستاره ی اصلی این رستوران به حساب می آید. این ساندویچ بسیار لذیذ، خوش بو و زیبا می باشد و همانند آن در هیچ کجای دیگر جهان پیدا نمی شود!


12- Big Jud’s، Boise – Idaho:
سه شعبه از این رستوران در نقاط مختلفی در ایالت آیداهو مشغول به کار هستند و اگر از ساکنان محلی درباره ی آن ها سؤالی بپرسید با شوق و علاقه ای کم نظیر رو به رو می شوید. چیز برگر های این رستوران بسیار بزرگ و پر محتوا می باشند، پس حتماً قبل از ویزیت از آن اشتهای خود را تا حد ممکن بالا ببرید.

13- The Loyalist، Chicago – Illinois:
به دلیل رابطه ی نزدیکی که میان این رستوران و مزرعه های اطراف وجود دارد، تمامی مواد اولیه ی لازم از آن ها تأمین می شود که کیفیت و تازگی آن مثال زدنی می باشد! طرز تهیه ی چیز برگر های آن ها نیز کلاسیک و ساده می باشد و همین موضوع این ساندویچ را به یکی از بهترین های نوع خود در سراسر کشور تبدیل کرده است!


14- Milktooth، Indianapolis – Indiana:
این رستوران بیشتر بخاطر منوی صبحانه و عصرانه ی خود شناخته می شود، اما برگر های موجود در منو نیز از نقاط قوت آن به حساب می آیند. دو تکه گوشت کبابی، پنیر آمریکایی، پیاز بخار پز شده، سس مخصوص و کاهوی خورد شده از محتویات این چیز برگر جادویی می باشند که این ساندویچ را به یکی از آمریکایی ترین های نوع خود در کشور تبدیل کرده است!

15- Saucy Focaccia، Cedar Rapids – Iowa:
طعم ها و مزه هایی که می توانید در این رستوران تجربه کنید را در هیچ کجای دیگر از قاره پیدا نخواهید کرد! نان ها، پنیر ها و گوشت هایی هم که در آن استفاده می شوند همگی خانگی می باشند و کیفیت این ساندویچ را بسیار بالا برده اند.


16- Third Street Social، Kansas City – Kansas:
منوی این رستوران حس و حالی کاملاً آمریکایی را القا می کند و با ایده های خلاقانه ی سرآشپز آن پر شده است. ساندویچ های برگر موجود در آن نیز یک سر و گردن از بقیه ی رقیبان بالا تر هستند و مزه ای باور نکردنی دارند. چه چیز برگر باربکیویی تند هالاپینو را انتخاب کنید و چه ساندویچ "استایل حیوانی" که درون آن سس هزار جزیره، گوشت های کبابی شده ی خردلی و خیارشور خانگی اضافه استفاده می شود، نظر شما را جلب کند، شما با بازدید از این رستوران، خاطره ای تکرار نشدنی را برای خود رقم خواهید زد.

17- Sidebar at Whiskey Row، Kentucky:
این رستوران در منطقه ای تاریخی بنا شده است و منوی بلند بالا و لذیذی را ترتیب داده است. با اینکه برگر های آن ها بسیار خاص هستند و مزه ی بسیار خوبی هم دارند، اما ما باز هم به شما پیشنهاد می کنیم که با اشتهای زیادی به این رستوران بروید تا از میلک شیک های مخصوص آن ها نیز امتحان کنید.


18- The Company Burger، New Orleans – Louisiana:
این برگر های اشتها آور فوق العاده خوشمزه هستند! نه تنها نان ها، خیار شور ها و سس مایونز این رستوران به صورت محلی تهیه می شود، بلکه پیاز ها و سیب زمینی های سرخ شده ی آن ها نیز به صورت خانگی طبخ می شوند.

19- Harmon’s Lunch، Falmouth – Maine:
این رستوران کنار جاده ای تنها به صورت نقدی غذا های خود را به مشتریان عرضه می کند و تمامی آیتم های منوی ان طعم و مزه ای کلاسیک دارند. با توجه به سایز نسبتاً کوچک آن ها ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای رسیدن به تجربه ی برتر در این رستوران دو دابل چیز برگر سفارش دهید و از گارسون حتماً بخواهید که همه ی مخلفات ویژه را که شامل سس قرمز تند، پیاز سوخاری، پنیر آمریکایی و خردل می شود را به فیش شما اضافه کند.


20- Hamilton Tavern، Baltimore – Maryland:
رستوران "همیلتون تورن"، چندی از بهترین ساندویچ های برگر موجود در ایالت بالتیمور را سرو می کند که برترین آن ها "Crosstown Burger" نام دارد! این چیز برگر لذیذ هم کمی شیرین است و هم کمی تند است و اگر تنها یک بار هم آن را امتحان کنید شیفته اش می شوید و دوست دارید که هر چند وقت یک بار دوباره مزه ی شگفت انگیز آن را احساس کنید. از محتویات اصلی این ساندویچ خارق العاده می توان به گوشت بره ی بدون چربی محلی، سس مایونز سبزیجات و بیکن سرخ شده در کره اشاره کرد. دلیل اصلی طعم شیرین این چیز برگر دقیقاً بخاطر همین بیکن مخصوص این رستوران می باشد که زبانزد مردم محلی و هم چنین گردشگران و توریست ها می باشد.

منبع

 

مطالعه این مطلب در کافه‌ یاب به شما پیشنهاد می‌شود: ۱۰ نکته جالب و اشتهاآور در باره اسپاگتی

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی