تا حالا به این موضوع فکر کردید که «موزیک چقدر از حس و حال یک کافه رو تشکیل می‌ده؟»

شاید تلاش گروه کافه‌تونز بعد از طرح این سوال شروع شد. شاید هم این سوال که «چرا مشتری نمی‌تونه روی موزیک کافه‌ی همیشگیش تاثیر کافی بذاره؟»

 

کافه‌تونز چیست؟

تا حالا چند بار شده از موزیکی که تو کافه‌ی مورد علاقتون گوش دادید، لذت بردید و اسمش رو از کافه‌چی پرسیدید؟ یا چند بار شده که دوست داشتید همون موزیک رو بار دیگه با دوستاتون تو همون کافه گوش کنید؟

چند ماهیه که سرویس جدیدی به نام کافه‌تونز به کافه‌های تهران اضافه شده که شما با ورود به سایت رسمی کافه‌تونز، می‌توانید بر روی موزیک‌هایی که در کافه‌ها می‌شنوید، تاثیر بگذارید.

 

چگونه از کافه‌تونز استفاده کنیم؟

برای استفاده از کافه‌تونز تنها نیاز به متصل شدن به وای‌فای کافه‌ی مورد نظر دارید. البته کافه‌ی مورد نظر هم باید سرویس کافه‌تونز را داشته باشد. شما می‌توانید برای استفاده از این سرویس به کافه‌هایی که در لیست اپلیکیشن کافه‌تونز موجود است، مراجعه نمایید. بعداز اتصال به وای‌فای کافه، شما میتونید به موزیک مورد علاقتون رای مثبت یا منفی بدید یا به بالای پلی‌لیست بکشید.

 

کافه‌تونز به روایت کافه‌یاب

کافه‌یاب با هدف فرهنگ‌سازی قهوه و بالا بردن کیفیت کافه‌های ایران، از همان ابتدا حمایت احساسی خود را به تیم کافه‌تونز ابراز کرد. «موزیک» به عنوان بخش عظیمی از حس و حال یک کافه، تاثیر به سزایی در روند رو به جلو یا رو به عقب یک کافه خواهد داشت.

اپلیکیشن کافه‌تونز از یک سو بر روی کیفیت کافه‌ها تاثیرگزار است و از سوی دیگر امکاناتی را در اختیار مشتری‌های آن کافه قرار می‌دهد. شاید این امکانات تنها امکاناتی نباشند که می‌توان در حوزه‌ی موزیک در اختیار مشتری قرار داد، اما بدون شک بخش عظیمی از آنند. باید به این نکته توجه کرد که هر کافه‌چی به پخش شدن هر سبکی از موزیک در کافه‌اش راضی نیست. پس می‌توان گفت که روش کافه‌تونز برای تاثیرگزاری مشتری بر روی موزیک کافه می‌تواند درست‌ترین و راحت‌ترین روش باشد.

 

کافه‌تونز فقط مخصوص کافه‌ها نیست!

باید توجه داشت که کافه‌تونز فقط یک برنامه برای کافه‌ها نیست. شما می‌توانید با استفاده از کامپیوتر، اینترنت و موبایلتان، موزیک‌هایتان را کنترل کنید و به مهمانانتان نیز این امکان را بدهید که بر روی موزیک‌های شما تاثیرگزار باشند.

 

سایت کافه‌تونز

توییتر کافه‌تونز

فیس‌بوک کافه‌تونز

همه نظرها (۱)

Subscribe to the thread

  • kopolpa
  • ۱۳۹۴/۳/۴ ه‍.ش.،‏ ۰:۲۰
خیلی جالبه ، ممنون از شما

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی