بی احتیاطی در جشن تولد در شهریار هفت نفر از خانواده‌ای را به کام‌ مرگ‌کشاند.

آتش‌سوزی در یک رستوران

 بی احتیاطی در برگزاری جشن تولد منجر به آتش‌سوزی در یک رستوران و در نهایت فوت هفت شهروند شهریاری شد.

به گزارش ایرنا، مجتبی خالدی شامگاه سه شنبه در گفت و گویی افزود: حوالی ساعت  ۲۰ امشب  در رستورانی در شهرک مریم شهر اندیشه شهرستان شهریار بر اثر اشتعال یک بادکنک حاوی گاز هلیوم آتش سوزی مهیبی رخ داد.

وی یادآور شد: سقف رستوران کنفی بود و به سرعت آتش سوزی گسترش یافت افرادی که قادر به خروج از رستوران بودند جان خود را نجات دادند اما هفت نفر کشته شدند.

خالدی اظهار داشت سه کودک سه زن و یک مرد بر اثر این آتش سوزی جان خود را از دست دادند.

همچنین  رئیس آتش‌نشانی شهریار از حریق وفوت ۷قربانی دریک کافه رستوران در فاز یک اندیشه خبر داد. 

حمیدرضا دمیرچیلو شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : ساعت ۱۹:۴۵یک مورد حریق به سامانه  شهریار اعلام وآتش نشانان ناحیه یک مرکزی کمتر۳دقیقه درمحل مورد نظر خیابان شهدای گمنام شهرک مریم حضور پیدا کردند.

وی افزود :این انفجار دریک کافه رستوران در زیر زمین  اتفاق افتاده ومتاسفانه ۷نفر از عضو یک خانواده جان خودرا از دست دادند. 

وی ادامه داد :متاسفانه در این حادثه که جشن تولد بود براثر حریق و دود ۳ کودک، ۳ خانم و یک آقا فوت شده‌اند. 

منبع : ایرنا  (خبرگزاری جمهوری اسلامی )

فیلم را تماشا  کنید.

جشن تولد در شهریار ۷ قربانی گرفت!

 سفره خانه سنتی چتر شهرک مریم شهر اندیشه قرار دارد .این سفره خانه در زیر زمین قرار داشت و نزدیک به ۱۵ پله به طرف پایین می خورد.

تمامی دیوارها و اشیای موجود در این رستوران قابلیت اشتعال را داشت و مراسم تولد نیز در نزدیکی پل ها و خروجی سفره خانه در حال برگزاری بود که حادثه رخ داد.

وی خاطر نشان کرد: پس از شعله ور شدن فضا، حاضران به سمت انتهای رستوران تا نزدیکی آشپزخانه فرار می کنند ولی در نهایت در همین نقطه بر اثر خفگی جان خود را از دست می دهند.

دادستان شهریار با بیان اینکه جزئیات این موضوع در دست بررسی است از خروج ۲ خانم در حین وقوع حادثه از رستوران و نجات آنان خبر داد.

وی اضافه کرد: هویت همه افراد مصدوم و کشته شده در این حادثه کاملا پیداست اولیای دم فوت شدگان در محل حضور دارند و تمامی همسایگان رستوران نیز این افراد را می شناختند.

رئیس آتش‌نشانی شهریار ادامه داد :در اولین ساعات انفجار دادستان وعوامل امدادی اورژانس حضور پیدا کردند و موضوع حادثه هم در دست بررسی است.

 

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی