نزدیک به ۱۵ سال پیش جامعه‌ای تحت عنوان انجمن حمایت از بیماران اِم.اِس ایران به عنوان یک سازمان خیریه مردم‌نهاد تشکیل شد. این جامعه با کمک جمعی از بیماران و خانواده‌های آن‌ها شکل گرفت و در حال حاضر سازمانی پویا در زمینه‌ی برگزاری همایش‌ها و مراسم حمایتی می‌باشد.

 

این سازمان با هدف تلاش برای رفع نیازهای درمانی، اجتماعی، مادی و معنوی بیماران، مراسمی تحت عنوان همایش حمایت از بیماران اِم.اِس ایران در بوستان گفتگو برگزار خواهد کرد. ساعات برگزاری همایش در روزهای مختلف به شرح زیر می‌باشد:

  • سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت، ساعت ۱۸ تا ۲۱
  • چهارشنبه و پنج‌شنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت، ساعت ۱۱ تا ۲۱
  • جمعه ۱ خرداد، ساعت ۸ تا ۲۱

 

 

طرح کافه‌یاب برای همایش

ما طرحی را با هدف ترویج خیرخواهی و کمک به هم‌نوعانی که سخت در تلاش برای شکست دادن بیماری خود هستند، ایجاد کردیم و در این همایش شرکت خواهیم کرد.

از آن‌جا که فرهنگ‌سازی قهوه مهم‌ترین هدف در راه بقای کافه‌یاب به حساب می‌آید، طرحی ایجاد کردیم تا با استفاده از آن، علاوه بر حمایت از انجمن بتوانیم مردم را به انجام کاری فرهنگی(کشیدن نقاشی) و روانه شدن به سمت کافه‌های شهرمان ترغیب کنیم.

 

چگونه در این طرح شرکت کنیم؟

در این طرح شما می‌توانید با مراجعه به یکی از ۴ کافه‌ی فام، وینیل، نفس و رایا از کافه‌چی بخواهید تا لیوان‌هایی را برای کشیدن نقاشی در اختیار شما قرار دهد. در مرحله‌ی بعد ما با جمع‌آوری این لیوان‌ها در غرفه‌ی کافه‌یاب و فروش آن‌ها، به انجمن حمایت از بیماران اِم.اِس کمک خواهیم کرد و در مرحله‌ی آخر شما می‌توانید پس از خرید این لیوان‌ها، آن را به کافه‌ی مورد نظر(که اسم آن در زیر لیوان درج شده است) بُرده و از تخفیف ویژه بهره‌مند گردید. این طرح تا روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

امیدواریم که امروز نقطه‌ی شروعی باشد برای طرح‌هایی بزرگ‌تر و عمیق‌تر.

 

سایت انجمن بیماران اِم.اِس ایران

 

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی