عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی کارخانه تولید قهوه در اسدآباد احداث می‌شود.

کارخانه تولید قهوه در اسدآباد احداث می‌شود 

به گزارش کافه یاب اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با تسنیم در اسدآباد، اظهارداشت: احداث کارخانه تولید قهوه در شهرک صنعتی اسدآباد با اعتباری بیش از  7 میلیارد تومان و با  اشتغال زایی 700 نفر  توسط سرمایه گذار خارجی احداث می‌شود.

وی افزود: سرمایه گذار این طرح، برای احداث کارخانه قهوه و طرح توسعه در نظر گرفته شده پروژه برای کارخانه بیسکویت و آبنبات نیازمند زمینی به مساحت 6 هکتار در شهرک صنعتی است که واگذاری زمین مورد نظر و مجوز اجرای طرح در هفته آینده  به این سرمایه گذار داده می‌شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به تعهد  یکساله عملیات احداث و راه‌اندازی این طرح گفت: این کارخانه در یک شیفت کاری نیازمند 250 نفر نیرو و در سه شیفت کاری نیازمند 700 نفر نیروی کار  به صورت مستقیم خواهد بود به همین دلیل احداث این کارخانه در  رفع بیکاری و  اشتغال زایی شهرستان تاثیر به سزایی دارد.

وی  با بیان اینکه شرایط برای سرمایه گذار طرح در استان و شهرستان کاملا مهیا است تصریح کرد: در حال حاضر در کشور کارخانه تولید , رست قهوه وجود ندارد و نیاز مصرفی قهوه به صورت واردات  تامین می شود بنابراین با احداث این کارخانه علاوه بر رفع نیاز داخلی،  می‌توانیم مازاد تولید این کارخانه را به کشور عراق صادر کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس ابراز کرد: ماشین آلات مورد نیاز کارخانه و مواد اولیه تولید قهوه  از کشور اندونزی تهیه شده و در کارخانه قهوه اسدآباد  تبدیل به پودر قهوه  می‌شود.

رنجبرزاده با بیان اینکه برای افزایش توان برق شهرک صنعتی اسدآباد به اعتباری بیش از 7 میلیارد تومان نیاز است، عنوان کرد: با پیگیری‌های لازم در دیدار اخیر با وزیر نیرو و  وزیر صنعت  موافقت تخصیص  7 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت برق شهرک صنعتی اسدآباد اخذ شده است.

منبع

در باره دستگاه‌های رست قهوه بیشتر بدانیم...

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی