Coffee shop bakery on tehran by stefanolombini

این دور توسط شف آكادمي Da Salvo تنها وركشاپ آموزش حرفه اى غذاهاى اصيل ايتاليايى توسط سرآشپز مطرح ايتاليايى و مالك رستورانهاى زنجيره اى Da Salvo و با مشارکت  (GAM International) گم ایتالیا توليدكننده تجهيزات رستورانى و آشپزخانه هاى صنعتى و ساير تجهيزات كافى شاپ،نان و شيرينى،پروتئينى ،،آبميوه و بستنى و همچنین حمایت شرکت کاله در هتل المپیک تهران برگزار شد و با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان حرفه ای این صنعت قرار گرفت.

 

در باره مدرس ایتالیایی دوره :

شف سالواتوره کیندامو متولد 1980 در جنوبی ترین نقطه ایتالیا،خانواده سالوا در سال 91 ضمن مهاجرت به شمال ایتالیا رستوران خانوادگیشان به نام LASVEGAS در شهر وگنزاVOGHENZA را افتتاح نمودند و از همان زمان سالواتوره ضمن تحصیل بصورت حرفه ای مشغول بکار در رستوران گردید.
او در سال 2002 نخستین رستوران خود را در شهر ARGENTA افتتاح نمود و در کنار کار با گذراندن دوره های حرفه ای آشپزی کلاسیک ایتالیایی،آشپزی ویژه استان،نانوایی تخصصی پیتزایولی،شیرینی پزی صبحانه و کافه تریا،ضمن دریافت مدارک معتبری مانند CIBO مربوط به آشپزی کلاسیک ایتالیایی،ISCOM آشپزی صنعتی از شهر فررا،مدرک پیش غذا و بارمنی از ACCADEMIN DEL GUSTO و... موفق به دریافت درجه TRATTORIA در سال 2005 برای رستورانش شد،
پس از آشنايي كلي با رده بندي رستورانهادر ايتاليا،در پست قبلي،رسيديم به اينكه سالواتوره موفق به دريافت درجه "تراتوريا" در سال ٢٠٠٥ براي رستورانش گرديد.
بدليل علاقه ويژه سالوا به استفاده از مواد غذايي تازه و پخت غذاها با حداقل از دست دادن مواد معدني و ويتامينها ،در كنار خوشمزگي و جذابيت طعم براي مشتريانش،روز به روز بر محبوبيت رستورانش افزوده گرديد و نهايتا در سال ٢٠٠٩ بطور رسمي برند Da Salvo را ثبت نمود و شروع به افزايش تعداد شعباتش نمود،Da Salvo در ايتاليايي يعني "پيشِ سالواتوره" يا بعبارتي خودماني يعني "بريم پيشِ سالوا"!
از جولاي سال ٢٠٠٩ تا به امروز تعداد شعبات داسالو در ايتاليا،انگليس،دانمارك و ساير كشورهاي اروپايي به نزدیک ٢٠ شعبه رسيده است كه همگي خطوط اصلي غذا و رسپي هاي سالواتوره رادنبال مي كنند و تحت بازرسي هاي بدون اعلام قبلي تيم داسالو و گاهي شخص سالواتوره قرار مي گيرند.
سالواتوره سومين ستاره شف خود را از USL كه تنها اداره دولتي و رسمي كشور ايتاليا جهت اعطاي درجه كيفي معتبر مي باشد در سال ٢٠١٥ دريافت نمود.

 

 

مدرک دوره و اعتبار آن:

مدرك اين دوره ها از موسسه داسالو ايتاليا صادر مي شنوند و نه تنها در ايتاليا مورد تاييد هستند، اين امكان هم وجود داره كه بعد از طي مراحل لازم تاييديه سفارت ايتاليا هم اخذ بشود، و حتي بالاتر از اين ، هد آفيس آي سي اس كانادا نيز بعد از بررسي اين مدرك و دريافت استعلامات لازم روي هر يك از گواهينامه هاي داسالو تاييديه آي سي اس كانادا را نيز صادر مي كند، بطوريكه بعد از دريافت شماره سرتيفيكيت اختصاصي و ورود به سايت معتبر يوسس امريكا پروفايل دارنده مدرك براي هر ارگان يا موسسه اي در اروپا و امريكا قابل استعلام گيري مي باشد.
در تصوير زیر يك نمونه از مدرك تاييد شده داسالو و آي سي اسش و همچنين تصويري از سايت يوسس بعد از وارد كردن سرتيفيكيت نامبر صادر شده آقاي عليرضا بصيرتي از رستوران سارونه و از شركت كنندگان دوره اول، جهت مشاهده قرار داده شده است.

بازتاب این دوره بدلیل برخورداری از سطح بالای آموزشی و اعتبار مدركي كه در اين دوره اعطا گردید در مطبوعات ايتاليا نیز منعکس شد.

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی