قراره تو تعدادی از کافه های شهرمون یه اتفاقهایی بیفته. یه اتفاقهای جدید. یه اتفاقهای خوب که می تونه شروعی باشه برای اتفاقهای بزرگتر.

اتفاق های جدید

هر نقطه از شهر می تونه یادآور یه اتفاق خوب باشه یا حتا بد، یه رابطه یا یه دوستی، یا حتا یه حسی که توو اون نقطه به خودت و دنیای اطرافت داشتی.

این چیزهاست که به هر مکانی هویت میده و اونو توو ذهن آدمها خاص می کنه. فرقی هم نداره که کجا باشه، می تونه یه خیابون باشه یا یه میدون بزرگ یا حتا سر کوچه یا دم سطل زباله توو یه پارک کوچیک.

اون چیزی که مهمه اون هویتس که اون جا رو از جاهای دیگه برای مجموعه ای از آدمها خاص کرده. این هویت می تونه متعلق به یک نفر باشه، می تونه یه هویت جمعی باشه که همه ی آدمهای یه شهر یا یه کشور با دیدن اون یاد یه چیزی بیفتن. هر چی تعداد این مکانها توو یه شهر بیشتر باشه، میشه اسم اون شهر رو گذاشت یه شهر اصیل و هویت دار.
قراره تو تعدادی از کافه های شهرمون یه اتفاقهایی بیفته. یه اتفاقهای جدید. یه اتفاقهای خوب که می تونه شروعی باشه برای اتفاقهای بزرگتر. قراره تعدادی از کافه ها بشن هویت برای یه عده ای که این اتفاقهای خوب برای اونا توو این کافه ها رخ داده. قراره یه سری از کافه های شهرمون بشن یه جای خاص برای خیلی از ما
منتظر باشید و ببنید...

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی