مواد مورد نیاز:

1 بسته مخلوط وافل و پنکیک، 2 فنجان آب، 1 قاشق چایی خوری پور کاکائو (شیرین نشده)، 1 قاشق چایی شکر، شربت (سیروپ) مورد علاقه­ تان 

روش تهیه:

در یک کاسه متوسط مخلوط وافل و پنکیک را مطابق دستورش که بر روی کیسه وجود دارد مخلوط کنید. سپس 3 الی 5 دقیقه بگذارید محتوای کاسه بدون حرکت باقی بماند. در یک کاسه متوسط دیگر 4 قاشق غذاخوری از خمیر تهیه شده را به همراه پودر کاکائو و شکر بریزید و محتویات کاسه را به خوبی هم بزنید تا با یکدیگر ترکیب شوند (جهت تهیه خمیر تیره). یک ماهی تابه برقی نچسب را تا دمای 375 درجه فارنهایت حرارت دهید (اندکی روغن در کف ماهی تابه بریزید).

برای هر پنکیک 3 قطره از خمیر تیره را در کف ماهی تابه با فاصله از هم بریزید (در واقع دو قطره برای چشم های شبح و یک قطره برای دهان شبح می باشد)، و به مدت 30 ثانیه حرارت دهید، سپس یک چهارم فنجان از خمیر معمولی را طوری در کف ماهی تابه بریزید تا چشم ها و دهان شبح را بپوشاند. سعی شود خمیر طوری ریخته شود که اندکی پایین تر از دهان شبح بیاید (مطابق شکل). از یک قاشق برای صاف کردن پنکیک در صورت نیاز می توان استفاده کرد.

پنکیک ها را به مدت 1 الی 2 دقیقه حرارت دهید تا پف کنند و گوشه های آنها خشک شوند سپس آنها را برگردانید و به مدت یک دقیقه آن روی آنها را نیز حرارت دهید تا به رنگ قهوه ای روشن در بیایند. جهت سرو کردن پنکیک ها میتوان از سیروپ مورد علاقه تان استفاده کنید.

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی