• زمان : ۱۳۹۶/۸/۶ ه‍.ش.،‏ ۲۳:۰۵
  • نمایش : ۱٬۰۰۲ دفعه
  • موضوع : مجله کافه یاب

مواد مورد نیاز:

 1 فنجان مخلوط بیسکوییت، یک چهارم فنجان کدو خالص، 1 قاشق چایی خوری دارچین، نصف قاشق چایی خوری جوز هندی، نصف قاشق چایی خخوری وانیل، 1 قاشق غذاخوری عسل، 1 عدد تخم مرغ، نصف الی سه چهارم فنجان شیر (بسته به رژیم غذایی شما)

روش تهیه:

 در یک کاسه بزرگ کدو خالص، وانیل، عسل، تخم مرغ و شیر را بریزید و ترکیبات را با یکدیگر ترکیب کنید. مخلوط بیسکوییت، دارچین و جزو هندی را از صافی عبور داده و در داخل یک کاسه دیگر بریزید. ترکیب مرطوب (محتویات کاسه اول) را به ترکیب خشک (محتویات کاسه دوم) به نسبت 1 به 3 اضافه کنید و آنقدر محتویات را هم زنید تا با یکدیگر ترکیب شوند.

1 قاشق غذاخوری کره را در یک ماهی تابه بزرگ ریخته و ماهی تابه را بر روی شعله قرار دهید با حرارت ملایم تا کره آب شود و بر روی سطح آن حباب ایجاد شود. با یک قاشق خمیر پنکیک را به درون ماهی تابه ریخته تا 3 الی 4 عدد پنکک بوجود آید. به مدت 2 الی 3 دقیقه حرارت دهی را ادامه دهید. تا بر روی سطح پنکیک ­ها حباب تشکیل شود و سطح زیرین آنها به صورت زیبایی قهوه­ای شوند. پنکیک ­ها را برگردانید و برای مدت یک دقیقه دیگر هم عملیات حرارت دهی را ادامه دهید. ماهی تابه را با یک دستمال توالت پاک کنید و مجددا درون ماهی تابه کره بریزید و باقی خمیر پنکیک را سرخ کنید.

جهت سرو پنکیک­ ها می­توان از گردو، شربت شیره درخت افرا، و خامه وانیلی خانگی زده شده استفاده کرد.

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی