روز سوم ژوئن عکسی از آقای زلنسکی در یک کافه روی تلگرام دولت منتشر شد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین اعلام کرد که اگر کافه‌نشینی اخیرش شکستن قرنطینه تلقی شود او آماده است که برای این کار جریمه بپردازد.

وی در پاسخ به خبرنگار یک روزنامهٔ محلی گفت: «دعوتم کرده بودند، من هم وارد کافه شدم و آنجا همه‌چیز از پیش چک شده بود. اگر قانونی را شکسته‌ام حاضرم برای آن جریمه بشوم.»

روز سوم ژوئن عکسی از آقای زلنسکی روی تلگرام دولت منتشر شد که در آن، وی در فاصلهٔ نزدیکی از همراهانش، از جمله سردفتر و معاون اول خود و همچنین فرماندار و شهردار خِملِنیتسکی حین نوشیدن قهوه دیده می‌شود.

در زیر این تصویر نوشته شده بود که آقای «رئيس جمهور، پیاده در مرکز شهر گشتی زده‌ و در کافه‌ای محلی قهوه نوشیدند.» خود آقای زلنسکی هم در اینستاگرامش همین عکس را منتشر کرده و زیرش نوشته است: «قهوه جانانه‌ای در خِملِنیتسکی! خوش‌بو و خوش‌طعم! اولین قهوه (در کافه) بعد از قرنطینه هیجان‌انگیز است، بعد از بیماری همه‌گیر ویروس کرونا داریم به حال عادی بر می‌گردیم.»

این در حالی است که کافه‌ها و رستوران‌ها در اوکراین طبق اعلام نخست وزیر تا روز جمعه، پنجم ژوئن، طبق قوانین قرنطینه حق نداشتند در فضای داخلی کسی را بپذیرند و مشتری‌ می‌بایست در محوطه روبازِ جلوی کافه یعنی تراس آن بنشیند و ۱.۵ متر فاصلهٔ اجتماعی را با دیگران رعایت کند.

منبع

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی