امروز 30 ژوئن 2020 یا 10 تیر 1399 روز جهانی رسانه‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی یکی از پرکاربردترین و موثرترین ابزار بازاریابی دیجیتال برای صنعت کافه و رستوران است.

 30 ژوئن 10 تیر 1399 سپری میشود. در مورد رسانه های اجتماعی بیشتر بدانیم. 
شاید به جرات بتوان گفت چیزی که در عصر حاضر باعث تکامل عصر دیجیتال و پیشرفت پر سرعت آن شده است، شبکه های اجتماعی هستند. به همین مناسبت، هر ساله 30 ژوئن در سراسر جهان به عنوان روز جهانی "رسانه های اجتماعی" جشن گرفته می شود.

وب سایت Mashable در سال 2010 با هدف شناساندن تاثیر شبکه های اجتماعی در ارتباطات امروزی، روز 30 ژوئن را روز جهانی شبکه های اجتماعی نامگذاری کرد.

وب سایت میشیبل معتقد است که “ما این فرصت را به خوانندگان خود می دهیم که درباره رسانه های اجتماعی و تکنولوژی با همدیگر گفت و گو کنند.  این یک جشن جهانی از پیشرفت تکنولوژی است که قادر است همه افراد را به اطلاعات در زمان واقعی متصل کند”.


امروزه سازمان های معتبر جهان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و خود را به مخاطبان بیشتری معرفی می کنند و در کنار آن به تحلیل فعالیت رقبای خود را می پردازندو نقش کلیدی در موفقیت تجاری و سایر فعالیت‌ها دارند.

در صنعت کافه و رستوران و چای و قهوه و انواع موضوعات خوراک و نوشیدنی شبکه های اجتماعی سهم زیادی در انتشار  مطالب درست و تاثیر گذار، در روش و کاربرد مسائل شغلی و تندرستی و ایمنی و بهداشت وسلامت دارند.#کافه_یاب هم تشکیل شده برای نگاهی نو به فرهنگ کافه نشینی و قهوه نوشی و راهی برای معرفی و سهیم کردن یکدیگر در تجربیات و حضور هم دیگر. 

به عنوان نکته پایانی و بر اساس تحقیقات انجام شده، شبکه های اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، تلگرام، گوگل پلاس و لینکدین از معروف ترین شبکه های اجتماعی هستند که بیشترین تاثیر را در تبلیغات دارند.

شما چقدر از وقت خود را در شبکه های اجتماعی سر می کنید؟ بیشتر در کدام شبکه اجتماعی هستید؟ فکر می کنید این زمان و تعامل چه تاثیری در زندگی شما و خود شما داشته است؟
______
این روز خاص را به کاربران و همچنین استادان گرامی صنعت  خوراک و نوشیدنی که تجربیات خود را به اشتراک می گذارند و ما از دنیای جذاب بهره مند می کنند تبریک می گوییم،که با اشتراک گذاشتن آنچه باید بدانیم و درست پیش برویم آگاه می کنند.
 

 

 

 

 

 

 

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی