لحظه‌ای که صحبت از اِم.اِس به میان می‌آید، دست و پای آدم می‌لرزد. ده‌ها هزار ایرانی به این بیماری مبتلا هستند. آماری ناامید‌ کننده.

انجمن مولتیپل اسکلروز ایران گامی بزرگ در مقابل این بیماری برداشت. این انجمن با همکاری شهرداری تهران توانست بزرگترین جشنواره غذایی را به وسعت ۱۰۰ غرفه در محل دائمی جشنواره‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو، برگزار نماید. با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم می‌توان گفت که جشنواره به هدف بزرگ خود رسید. کمکی بی‌نظیر به هم‌نوعان.

 

با هم قوی‌تر از اِم.اِس

شاید بهتر باشد از اینجا شروع کنیم که اِم.اِس چیست؟ اِم.اِس یا فلج چندگانه را می‌توانید در ویکی‌پدیا بیشتر بشناسید: فلج چندگانه

همچنین می‌توانید تعریف اِم.اِس، علل اِم.اِس، انواع اِم.اِس و روش‌ درمان آن را از طریق وب‌سایت انجمن مولتیپل اسکلروز مطالعه نمایید.

 

جشنواره ادیم و رسانه‌ها

رسانه‌های بسیاری از جمله شبکه تلویزیونی پرس تی‌وی، خبرگزاری ایرنا، مشرق نیوز و خبرآنلاین این جشنواره را تحت پوشش قرار دادند.

مشرق نیوز: جشنواره غذا در بوستان گفتگو

خبر آنلاین: به بوستان گفتگو بروید و در جشنواره خیریه غذای انجمن ام اس ایران شرکت کنید

ایرنا: جشنواره غذا در بوستان گفتگو

دولت بهار: جشنواره غذا در بوستان گفتگو

صدای ایران: جشنواره غذا در بوستان گفتگو

 

همچنین انجمن اِم.اِس نیز در اینستاگرام به صورت لحظه به لحظه این جشنواره را تحت پوشش خبری قرار داد.

اینستاگرام جشنواره

سایت جشنواره

 

غرفه کافه‌یاب

کافه‌یاب توانست با طراحی روشی نوین در ایران، سهم کوچکی در این کار خیر داشته باشد. طرح «لیوان کافه‌یاب» با کمک کافه‌های فام، وینیل، نفس و رایا در این جشنواره برگزار شد. لیوان‌های کافه‌یاب در این چهار کافه پخش شدند و پس از نقاشی شدن توسط مشتریان کافه‌ها، در غرفه کافه‌یاب به فروش رسیدند. این طرح علاوه بر کمک مالی و معنوی به جشنواره، اهدافی دیگر از جمله «فرهنگ نقاشی کشیدن»، «فرهنگسازی قهوه» و «فرهنگ استفاده از لیوان بیرون‌بر» را به مرحله‌ی اجرا گذاشت.

در غرفه کافه‌یاب علاوه بر طرح لیوان‌ها، انواع محصولات مرتبط با قهوه از جمله «قهوه‌سازها»، «دستگاه‌های نسل سوم قهوه» و «دانه‌های قهوه» به نمایش گذاشته شدند. ما تلاش کردیم تا مردم را با قهوه و همچنین طرز استفاده از دستگاه‌های قهوه‌ساز آشنا کنیم.

ما در این جشنواره تنها نبودیم. آقای بهروز بقایی و خانم لیلی رشیدی از جشنواره و غرفه‌ی کافه‌یاب بازدید کردند تا آن‌ها نیز سهمی در این امر خیر داشته باشند.

 

در انتها امیدواریم تا بتوانیم در جشنواره‌های دیگر نیز پذیرای شما باشیم و در رشد فرهنگ «کمک به هم‌نوع» و همچنین «فرهنگسازی قهوه» نقشی کوچک داشته باشیم.

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی