• زمان : ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ه‍.ش.،‏ ۱۰:۴۷
  • نمایش : ۱۸۶ دفعه
  • موضوع : قهوه
بوت کمپ تجارت قهوه برای کسب‌وکارهایی که در زمینه قهوه فعالیت می‌کنند، کارآفرینانی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را در این حوزه راه‌اندازی کنند و همچنین افرادی که به دنبال شروع یک کسب‌وکار در زمینه قهوه و یا واردات قهوه هستند، مناسب است.

بوت کمپ تجارت قهوه چیست

بوت کمپ جامع تجارت قهوه یک دوره آموزشی فشرده و هدفمند است که برای آموزش مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی و مدیریت یک کسب‌وکار قهوه‌ موفق طراحی شده است. این بوت کمپ برای کسب‌وکارهایی که در زمینه قهوه فعالیت می‌کنند، کارآفرینانی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را در این حوزه راه‌اندازی کنند، و همچنین افرادی که به دنبال شروع یک کسب‌وکار در زمینه قهوه و یا واردات قهوه هستند، مناسب است. این دوره برای آموزش مهارت‌های مربوط به امور مالی، وارداتی و بازرگانی، تولید، فرآوری، بسته‌بندی، بازاریابی و فروش قهوه طراحی شده است.

    

تجارت قهوه یکی از تجارت های بزرگ دنیا به حساب می آید. این دوره برای علاقمندان به حوزه تجارت قهوه مناسب می باشد .

 

ثبت نام در بوت کمپ تجارت قهوه

برای ثبت نام در بوت کمپ جامع تجارت قهوه، می‌توانید به صفحه ثبت نام در وب سایت بوت کمپ کافه یاب مراجعه کنید.

موارد اصلی بوت کمپ

تعرفه های گمرکی، هزینه های بهداشت و هزینه های جانبی دیگر سبب شده‌است که قهوه به عنوان یک کالای لوکس ایرانی با قیمت های بالا در اختیار مصرف‌کننده هایش قرار گیرد.

 اهداف دوره :آشنایی جامع با مباحث تجارت قهوه (زنجیره ارزش قهوه از کشاورز تا مصرف‌کننده مباحث مرتبط با ثبت سفارش قهوه و اظهار در گمرک و بررسی جامع تولید و صادرات قهوه در سه کشور هدف)

 زمان برگزاری و هزینه بوت کمپ تجارت قهوه

شروع برگزاری از: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

روز و ساعت: سه شنبه- چهارشنبه- پنج شنبه ساعت 8 تا 17

مدت دوره: 24 ساعت

هزینه دوره: ۱۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

 

بوت کمپ مربوط به صنعت قهوه در دنیا

چندین بوت کمپ کسب و کار قهوه وجود دارد که برنامه‌های آموزشی جامعی را برای کارآفرینان مشتاق ارائه می‌دهد. در اینجا برخی از بهترین بوت کمپ‌های کسب و کار قهوه را اشاره می‌کنیم:

  1. Boot Coffee Campus: این بوت کمپ دوره‌های متنوعی را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهد، از جمله بهینه سازی زنجیره تامین، ارزیابی حسی، توسعه محصول، ایجاد طرح‌های تجاری پیشرفته، و ساخت امکانات برشته کردن قهوه. این دوره‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انتخابی، فراگیر و تحول آفرین باشند و بر آموزش مهارت هایی که برای موفقیت در زمینه انتخابی خود به شرکت کنندگان نیاز دارند تمرکز دارند.
  2. Coffee Business School of the Cascades: دوره‌های متنوعی را در زمینه‌های مختلف از جمله برشته کردن قهوه، دم کردن و کاپینگ قهوه ارائه می‌دهد. این دوره‌ها به صورت عملی و عملی طراحی شده‌اند و بر آموزش مهارت‌هایی که برای موفقیت در صنعت قهوه به شرکت کنندگان نیاز دارند تمرکز دارند.
  3. دوره راه اندازی کسب و کار قهوه Bellissimo: دوره راه اندازی کسب و کار قهوه Bellissimo برای کمک به کارآفرینان مشتاق ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار موفق قهوه طراحی شده است. این دوره موضوعاتی مانند برنامه ریزی تجاری، بازاریابی و مدیریت مالی را پوشش می‌دهد و توسط متخصصان با تجربه صنعت قهوه تدریس می‌شود.
  4. دوره آموزشی مدیریت مدرسه قهوه تگزاس: دوره آموزشی مدیریت مدرسه کافی شاپ تگزاس برای کمک به صاحبان و مدیران کافی شاپ‌ها طراحی شده است تا مهارت‌هایی را که برای اداره یک کسب و کار موفق قهوه نیاز دارند بیاموزند. این دوره موضوعاتی مانند خدمات مشتری، مدیریت مالی و بازاریابی را پوشش می‌دهد و توسط متخصصان با تجربه صنعت قهوه تدریس می‌شود.

CoffeeBI’s Coffee Shop Bootcamp: CoffeeBI’s Coffee Shop Bootcamp طراحی شده است تا به صاحبان مشتاق کافی‌شاپ کمک کند تا مهارت‌های لازم برای راه اندازی و راه اندازی یک کسب و کار موفق قهوه را بیاموزند. این دوره موضوعاتی مانند برنامه ریزی تجاری، بازاریابی و مدیریت مالی را پوشش می‌دهد و توسط متخصصان با تجربه صنعت قهوه تدریس می‌شود.

 

موارد مرتبط:

 

سفر یک فنجان قهوه به مناسبت روز جهانی قهوه

سفر یک فنجان قهوه به مناسبت روز جهانی قهوه

روز جهانی قهوه 1 اکتبر 2023 روز جهانی قهوه چیست؟ روز جهانی قهوه یک مناسبت جهانی است که به یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های جهان، قهوه ادای احترام می‌کند.

 

چرا میان قیمت قهوه در بازار و سود کشاورزان اختلاف وجود دارد؟

چرا میان قیمت قهوه در بازار و سود کشاورزان اختلاف وجود دارد؟

قیمت قهوه مانند بسیاری دیگر از کالاهای خام توسط چرخه عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. اگر در این بازار عرضه بیش از حد باشد، قیمت قهوه کاهش می‌یابد و اگر تقاضای بیشتری وجود داشته باشد قیمت قهوه نیز به طبع افزایش می‌یابد.

 

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی