• زمان : ۱۳۹۹/۲/۲۶ ه‍.ش.،‏ ۲۱:۵۲
  • نمایش : ۱٬۴۶۸ دفعه
  • موضوع : قهوه
ایلی شرکت مشهوری است که در پنج قاره برای قهوه با کیفیت و طعم بی تردید ملایم آن تحسین شده است،

تاریخچه قهوه ایلی illy coffee

قهوه ایلی از شناخته ترین برند های قهوه در ایران و جهان در سال ۱۹۳۳ با شور و شوق بی نظیر و رویای بهترین قهوه جهان در تریست (Trieste) ایتالیا توسط فرانچسکو ایلی Francesco Illy تاسیس شد.

ایلی امروزه توسط نسل سوم این خانواده آندریا ایلی رئیس و ماسیمیلیانو پوگلیانی که مدیر عامل است اداره می‌شود. آنا رزی ایلی، همسر ارنتسو (پسر موسس که در ۲۰۰۸ درگذشت) نیز رئیس افتخاری شرکت است.

آنا ایلی جی آر کار پدرش را ادامه می‌دهد و روابط بین قهوه کاران را مدیریت می‌کند تا بتوانند همواره از محصول مرقوب از مزارع قهوه بهره‌مند شوند.

ایلی شرکت مشهوری است که در پنج قاره برای قهوه با کیفیت و طعم بی تردید ملایم آن تحسین شده است،  این قهوه ترکیبی از ۹ گونه قهوه عربیکای خالص است که هر روزه در سراسر جهان میلیون‌ها نفر در خانه، ادارات، هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها از آن لذت می‌برند.

این شرکت دنیای هوش، تجربه، طعم، علم و هنر را در کنار لذت بردن از یک فنجان قهوه را تکمیل کرده. ایلی علاوه بر تولید انواع قهوه در انواع بسته بندی بصورت دان و پودر، انواع ماشین آلات آماده سازی مانند دستگاه کپسول و کپسول قهوه و لوازم جانبی قهوه را به کسب و کار خود اضافه نموده است.

بیش از ۲۴۰ کافه ایلی در جهان فعالیت می کنند و حدود ۱۰۰۰۰۰ مرکز به عنوان خرده فروش قهوه ایلی وجود دارد.

 

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی