• زمان : ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ ه‍.ش.،‏ ۱۸:۰۳
  • نمایش : ۱٬۲۶۱ دفعه
  • موضوع : چای
در حال حاضر TMC بزرگترین نهاد برگزار کننده مسابقات آماده سازی چای و سرو بصورت جهانی می‌باشد.

(Tea Masters Cup (TMC

درباره


یک تشکل غیر دولتی در زمینه آموزش، توسعه، فرهنگ سازی و برگزاری مسابقات جهانی در بخش چای بطور تخصصی و ثبت شده در کشور هنگ کنگ میباشد.
ایده مسابقات TMC در سال 2013 در روسیه در یک کارگروه کوچک متشکل از کارشناسان چای و متخصصان این صنعت که در سبکهای مختلف چای کاربرد داشته با هدف دم آوری اصولی و سرو چای با عطر و طعم بسیار عالی مورد نظر بود  تشکیل شد.
در حال حاضر TMC بزرگترین نهاد برگزار کننده مسابقات آماده سازی چای و سرو بصورت جهانی می‌باشد. این نهاد  دارای 16 عضو بین المللی میباشد.
به اذعان مدیران ارشد TMC ایران با توجه به داشتن مزارع وسیع  و جایگاه خاص میتواند تاثیر خاص در برگزاری مسابقات  داشته باشد.

About Tea Masters Cup
The idea of the Tea Masters Cup competition was tested in Russia in 2013 in a small community of tea masters working in different styles and with different tea, but with the same purpose of brewing and serving delicious tea.
At present Tea Masters Cup is the world's largest system of tea competitions on tea preparation and serving. Representatives of many countries take part in the project.

عضویت ایران

این عضویت با مشارکت انجمن غدا و نوشیدنی که دارای مجوز رسمی از وزارت کشور میباشد و بعد از مدتها رایزنی و متعاقد کردن انجمن TMC  با توجه به بسترهای عالی ایران در زمینه چای، داشتن مزارع بزرگ چای و پتانسیل های بسیار،  موفق شدیم تا نام ایران را بعنوان عضو شانزدهم در مجمعوعه TMC ثبت نمائیم. (https://teamasterscup.com/en/nationalbody)

مسابقات در 4 زمینه به شرح ذیل برگزار مینماید
1.  Tea Pairing
2.  Tea Preparation
3.  Tea Tasting
4.  Tea Mixology

طی قرارداد فی مابین عضو ایران و نهاد TMC عضو ملی ایران میتواند کلیه کلاسهای آموزشی، تورهای آموزشی و مسابقات ملی با حضور سرداوران بین المللی و تایید شده از سوی TMC  را در ایران برگزر نموده و نفر اول بعنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی که هر ساله در یکی از کشورهای عضو برگزار میگردد، راه یابد.
در حال حاضر در حال برنامه ریزی و تدوین تقویم سالیانه برای برگزاری کلاسهای آموزشی و برنامه مسابقات ملی میباشیم . لازم بذکر است در پایان هر کلاس و مسابقات گواهینامه های پایان آموزش که به تائید TMC میرسد، برای هر یک از شرکت کنندگان در کلاسهای آموزشی و مسابقات صادر میگردد.
برای اطلاعات بیشتر از برگزاری کلاسهای آموزشی و مسابقات ملی با شماره 09203214131 و ایمیل info@iranteamasterscup.com  میتوانید در تماس باشید.

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی