• زمان : ۱۴۰۱/۳/۱۳ ه‍.ش.،‏ ۱۸:۱۰
  • نمایش : ۴۸۷ دفعه
  • موضوع : گردشگری
این اجلاس قرار است از 27 ژوئن تا 3 ژوئیه (6 تا 12 تیر 1401) در سورنتوی ایتالیا برگزار گردد.

اولین اجلاس جهانی گردشگری جوانان در سورنتوی ایتالیا برگزار شود،

 

زوراب پولولیکاشویلی، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، به ماسیمو گاراوگلیا، وزیر گردشگری ایتالیا، پیوست تا اولین اجلاس جهانی گردشگری جوانان را به طور رسمی آغاز کنند.

به گزارش میراث‌آریا، این اجلاس که قرار است از ۲۷ ژوئن تا ۳ ژوئیه (۶ تا ۱۲ تیر ۱۴۰۱) در سورنتوی ایتالیا برگزار شود،

کودکان و جوانان را از گوشه گوشه جهان گرد هم می‌آورد و به آن‌ها امکاناتی می‌دهد تا چشم‌انداز و انتظارات خود را برای این برنامه تبادل کنند.

در راستای تعهد UNWTO به توانمندسازی جوانان، شرکت کنندگان این امکان را خواهند داشت که با رهبران دنیای سیاست و تجارت ارتباط برقرار کرده و این ارتباطات را به بخشی از فرآیند تصمیم گیری خود تبدیل کنند، زیرا گردشگری پتانسیل بالایی به عنوان محرک برنامه ۲۰۳۰ برای توسعه پایدار را دارد. 

زوراب پولولیکاشویلی، دبیر کل سازمان جهانی گردشگری، ضمن خوشامدگویی به اولین شرکت کنندگان، تاکید کرد گردشگری منبع فرصت بسیار مناسبی برای جوانان در شهر و روستاها در هر زمینه آموزشی و از هر نقطه جهان است. 

 

ماسیمو گاراوگلیا، وزیر گردشگری ایتالیا، افزود: «جوانان می‌توانند نقش مهمی در عبور از بحران پیش روی صنعت گردشگری داشته باشند. آن‌ها همچنین می‌توانند عامل موثری در بهبود و تغییر باشند و نقش پیشرو را در گذار به گردشگری پایدار ایفا کنند، زیرا ما می‌خواهیم به توسعه پایدار دست یابیم و این امر بسیار ضروری است. همه ما مشتاقانه منتظر استقبال از شما در سورنتو هستیم.» 

 

همچنین، سفیر UNWTO و ستاره مشهور فوتبال، دیدیه دروگبا، از شرکت کنندگان جوان برای گردشگری مسئولانه مورد استقبال کرد و آن‌ها را تشویق کرد که قهرمانان آینده گردشگری باشند. 

 

آغاز اجلاس جهانی گردشگری جوانان همزمان با سال جوانان در اروپا است. مجموعه GYTS شامل چندین وبینار خواهد بود که طی آن شرکت کنندگان در مورد گردشگری و پایداری آن، فرهنگ و غذا، نوآوری و اقدامات اقلیمی و سایر موضوعات مرتبط خواهند آموخت. 

آژانس ملی گردشگری ایتالیا (ENIT) و منطقه کامپانیا برای حمایت از اجرای اولین دوره اجلاس جهانی گردشگری جوانان با این وزارتخانه متحد شدند. سهامداران خصوصی، از جمله مرکز تحقیقات اقتصاد جهانی گردشگری و موسسه آموزش عالی بلا ویستا، نیز اهمیت این اجلاس را به رسمیت شناخته و روی آن سرمایه گذاری کرده‌اند. 

 

برای دسترسی سریع‌تر به مطالب جذاب روز، اینستاگرام کافه یاب  را دنبال کنید. از  اینجا   وارد شوید.

نیز بخوانیم

بوم‌ گردی چیست؟

 

گاسترونومی چیست ؟

 

چگونه با موکوپات قهوه هیجان انگیز درست کنم؟

چگونه با موکوپات قهوه هیجان انگیز درست کنم؟

معرفی کافه -رستوران 

شهر : تبریز | مجتمع تجاری لاله پارک

 

شهر : تهران | نياوران

 

کافه یاب

 

نگاهیست نو به فرهنگ کافه‌نشینی و قهوه نوشی در ایران، مرجعی برای یافتن یا معرفی و البته سهیم کردن یکدیگر در تجربه حضورمان در آن‌ها

 

جستجو در وب سایت، یافتن کافه، شهر و محله، رویداد‌های نزدیک و ...

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی