طی این چهار روز توانستیم علاوه بر دوستان صنعت قهوه با شرکت‌های تولید کننده، تامین کننده، نرم افزاری و دیگر فعالین صنعت کافه و رستوران ارتباط برقرار کنیم و همچنین تجربیات جدید کسب کنیم

حضور کافه یاب در پنجمین نمایشگاه تخصصی مواد غذایی، تجهیزات، رستوران، هتل، کافی شاپ و صنایع وابسته

 

این نمایشگاه درمرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران (ایران مال) افتتاح شد و کافه یاب در آن حضور پیدا کرد تا بتواند با توجه به رسالت خود در رستای ترویج فرهنگ قهوه و کافه نشینی قدم بر دارد.

این رویداد با حضور شرکت‌های تولیدی، صنایع وابسته و حوزه‌های مرتبط افتتاح شد. بازدیدکنندگان نمایشگاه با طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها  آشنا شدند و در حاشیه نمایشگاه دوره‌های تخصصی مانند دیجیتال مارکتینگ با محوریت کافه و رستوران و ... نیز به جذابیت‌های این رویداد کمک می‌کرد.

این روزها با توجه به روند رو به رشد راه اندازی رستوران و کافه در ایران ، رقابت میان رستوران ها برای جذب مخاطب مهم و خیلی حساس شده است. همین امر مستلزم دانش تخصصی و بروز مدیران در زمینه های مدیریت رستوران،مدیریت کارکنان،تاثیر رنگ و دکوراسیون،انتخاب سرآشپز و رسپی مخصوص برند و بسیاری از عوامل دیگر به جذب مخاطب و افزایش فروش کمک میکند.

تیم تی وی رستوران در زمینه های آموزشی ، تبلیغاتی و برندینگ برای رستوران های سراسر کشور اقدامات موثری انجام داده است.

گروه بین الملل فرازمان فعالیت تخصصی خود را در زمینه رستورانی با نام تجاری TVRestaurant از سال 1395 آغاز کرده است. تی وی رستوران با شعار رسانه انحصاری رستوران های سراسر کشور و با هدف ارائه خدمات متفاوت و تخصصی به مدیران این صنعت تاسیس شده است.

در واقع این نمایشگاه ها می تواند زمینه ساز برقراری ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان باشد و کمک زیادی به رونق تولید و حذف دلالان در چارچوب بازدهی بیشتر صنعت غذا باشد.

یکی از ویژگیهای مهم فضای جدید کسب و کار در عرصه های منطقه ای و بین المللی امروز دنیا، معرفی مناسب و تعیین جایگاه شماست، به گونه ای که توانمندی و چشم اندازهای واقعی شما را در برگیرد و آن حضور در نمایشگاه ها ،مکانی برای نمایش و عرضه مستقیم کالاها و خدمات و همچنین بنگاه های اطلاعاتی مهمی در جهان به حساب می آید. با توجه به قدرت عملیاتی و تاثیرگذاری غیر قابل انکار نمایشگاه ها در دنیای امروز، تنها شرکت در آن ها است که می تواند سبب قدرتمند شدن شرکت ها و کمپانی های مطرح و نوپای جهانی شود! 

حضور در نمایشگاه ها در یک بازه زمانی هر چند کوتاه می تواند سبب ایجاد فرصت های شغلی مناسبی شود و در بسیاری از مواقع هم باعث زنده شدن یک صنعت رو به نابودی شده است.دلایل حضور در نمایشگاه های مختلف  آنقدر مهم و حیاتی شده است که تحولات مهم اقتصادی و بازرگانی و کسب و کار نوین  را با  ملاقات  ایده های سودمند افراد رقم می زند.
و از مهمترین دلایل حضور در نمایشگاه :

خلق موفقیت های سودآور و جایگاه های هدفمند،یادگیری های مثبت و منفی از دیگران،رشد و برجسته سازی نام شرکت خود،فروش بی واسطه و مستقیم و …

به امید موفقیت و سر افرازی شما بزرگواران و کار آفرینان ایران زمین 

کافه یاب

نگاهیست نو به فرهنگ کافه‌نشینی و قهوه نوشی در ایران، مرجعی برای یافتن یا معرفی و البته سهیم کردن یکدیگر در تجربه حضورمان در آن‌ها

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی