شهروندان درصورت مصرف قهوه احتیاط کنند و خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر که دارای پروانه سلامت و سیب بهداشتی است تهیه کنند.

مصرف قهوه ۳ نفر را راهی بیمارستان کرد

 

 

 

مدیر داخلی بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد، از مسمومیت ۳ جوان میبدی بر اثر مصرف قهوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر داخلی بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد گفت: جوان ۲۱ ساله میبدی اهل محله علی آباد که صبح دیروز به علت مسمومیت مصرف قهوه به اورژانس بیمارستان امام جعفرصادق (ع) مراجعه کرده بود به صورت سرپایی مداوا و مرخص شد.

برجسته افزود: این جوان ابتدا با مشکلات اغماء، گیجی، گوارشی و سطح هوشیاری بسیار پایین به اورژانس  مراجعه کرده بود.
وی گفت: این جوان قهوه را از یک فروشگاه‌ خریداری و درخانه مصرف کرده بود که مشخص شد قهوه دارای افزودنی‌های غیرمجاز بوده است.
برجسته تصریح کرد: شهروندان درصورت مصرف قهوه احتیاط کنند و خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر که دارای پروانه سلامت و سیب بهداشتی است تهیه کنند.

این درحالی است که دو روز گذشته نیز یک نوجوان 17 ساله و جوان 31 ساله پس از مصرف قهوه با افزودنی غیرمجاز در بیمارستان این شهر بستری شدند.

 

منبع

 

شهروندان درصورت مصرف قهوه احتیاط کنند و خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر که دارای پروانه سلامت و سیب بهداشتی است تهیه کنند.

 

نیز بدانید 

کافه یاب

نگاهیست نو به فرهنگ کافه‌نشینی و قهوه نوشی در ایران، مرجعی برای یافتن یا معرفی و البته سهیم کردن یکدیگر در تجربه حضورمان در آن‌ها

جستجو در وب سایت، یافتن کافه، شهر و محله، رویداد‌های نزدیک و ...

 

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی