وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره زمان بازگشایی مشاغل از جمله ;کافه و رستوران‌ها، گفت: در رابطه با وضعیت کافه، رستوران‌ و سایر کسب و کارها جلساتی برگزار خواهیم کرد تا از خردادماه کسب‌و‌کارها به مرور بازگشایی شوند.

 

بازگشایی تدریجی مشاغل، کافه و رستوران‌ها از خرداد

 

به گزارش کافه یاب به نقل از ایسنا درخصوص  بازگشایی تدریجی مشاغل و کافه رستوران‌ها از خرداد توجه شما را به خبر ذیل جلب می نماییم .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره زمان بازگشایی مشاغل از جمله کافه‌ها و رستوران‌ها، گفت: در رابطه با وضعیت کافه‌ها، رستوران‌ها و سایر کسب و کارها جلساتی برگزار خواهیم کرد تا از خردادماه کسب و کارها به مرور راه‌اندازی شود.

 

به گزارش ایسنا، سعید نمکی با اشاره به برگزاری مراسم احیای شب ۱۹ ماه رمضان گفت: خوشبختانه شب گذشته مردم ما را در مقابل همه همکاران و کسانی که از روز اول مواردی را مطرح می‌کردند روسفید کردند و با انضباط و با اصول و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مراسم را برگزار کردند.

 

وی با بیان اینکه همکارانی را به سطح شهر و استان‌ها فرستادم تا این موضوع را بررسی کرده و گزارش دهند، افزود: خوشبختانه گزارشات ارسال شده نشان داد که جز موردی که آن هم در یکی از شهرستان‌ها که چایی را در میزی در بیرون از مسجد قرار داده بودند و مردم از آن استفاده می‌کردند که این موضوع قدغن بود و قرار نبود که پذیرایی داشته باشیم، بقیه در حداکثر رعایت اصول، این مراسم را با عظمت برگزار و دلمان را گرم‌تر کردند.

 

نمکی از همکاری همه مردم روزه‌دار تشکر کرد و گفت: التماس دعای ویژه در این شب‌های مقدس دارم که خداوند بنده و همکاران را کمک بیشتری کند تا بتوانیم با کمک عزیزان در دستگاه‌ها و مشارکت مردم هر چه زودتر این بیماری را در سطح کشور مهار کنیم.

 

زمان بازگشایی اماکن ورزشی پرسش دیگری بود که وزیر بهداشت در پاسخ به آن اظهار کرد: پروتکل‌های جدید برای انجام فعالیت‌های ورزشی امروز به وزارت ورزش و جوانان ارسال می‌شود تا در شهرهای غیرقرمز، نسبتا کم‌خطرتر، با خطر متوسط  حتی پرخطر ورزش‌های انفرادی برقرار شود.

وزیر بهداشت این را هم گفت: امروز درباره تمرینات لیگ‌ها تصمیم‌گیری و به مراکز ورزشی ابلاغ می‌کنیم .

نمکی درباره زمان فعالیت کافه‌ها، رستوران‌ها و بقیه کسب و کارها نیز گفت: در این باره جلساتی برگزار می‌کنیم تا در خردادماه بتوانیم کمک کنیم که کسب و کارها به مرور راه‌اندازی شود.

 

 

منبع

 

نیز بدانیم 

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی