به نقل از لوکا بیزرا مدیرعامل شرکت بیزرا

سلام دوستان به هاست 2019 خوش آمدید. خوشحالم که این جا با شما دوستان از مجموعه آی تک هستم. تا درباره جدیدترین محصول بتزرا که در نمایشگاه هاست میلان رونمایی شد توضیح دهم. این اسپرسوساز جدید چند جوشانه ی بتزرا به نام ویکتوریا است که درست پیش از برگزاری این رویداد رونمایی شده است.
دستگاهی چند جوشانه است با دو بویلر اصلی برای بخار و دو بویلر برای هر کدام از گروپ ها. دستگاه بسیار منعطفی است و می توانید هر بویلر را به طور مستقل خاموش و روشن کنید اگر کار زیادی با دستگاه ندارید و می خواهید انرژی دستگاه را ذخیره کنید یا روشن کنید. و با هر دو بویلر کار کنید. کنترل هر بویلر روی صفحه نمایش در اختیار شماست و می توانید دما و فشار متفاوتی روی هر بویلرتعریف کنید تا شیر را با بافت های متفاوتی بخار دهید چون دستگاه چند جوشانه است طبعا" می تواند هر گروپ را روی دماهای مختلفی تنظیم کنید. آغاز و پایان عصاره گیری دستگاه با کمک این اهرم انجام می شود. هر کدام از برنامه های دستگاه را که خواستید انتخاب می کنید و تعیین می کنید که کدام اهرم فعال شود و با فشردن اهرم، عصاره گیری قهوه آغاز می شود. یک طرف تنظیم فشار را داریم و در سویی دیگر مدت زمان عصاره گیری را. منوی پروفایل عصاره گیری را هم داریم که می توانیم آن را برنامه ریزی کنیم از این طریق می توانیم حجم آبی را که برای قهوه نیاز دارم مشخص کنیم. 9 بار فشار برای عصاره گیری متداول این پیش عصاره گیری است می توانیم پروفایل را طوری تنظیم کنیم تا ازتلخی یا اسیدیته ی قهوه کاسته شود. علاوه بر این می توانیم پروفایل را براساس فشاری که خودمان می خواهیم تنظیم کنیم. همه این تنظیمات را می توانیم برای قهوه کمکس، قهوه دمی یا چای هم به کار بگیریم.
سپس با این دستگاه چای هم می توانید دم کنید. این تحولی ست که روی سیستم پروفایل دم آوری در مدل بتزرا آرکادیا ایجاد شده هم سخت افزار دستگاه به روز شده و هم نرم افزار آن و دقت آن نسبت به مدل قبلی بالاتر رفته از این جهت که در این دستگاه چند جوشانه دقت تنظیم دمای دستگاه بسیار بالاست.
خوشحالم که فرصتی دست داد تا درباره اطلاعات مدل جدید دستگاه ویکتوریا بتزرا توضیح دهم. امیدوارم به زودی به ایران بیایم، تا درکنار همکارانم از مجموعه ی آی تک، این دستگاه را رونمایی کنیم.

منبع

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی