این کمپین با هدف حمایت از اکوسیستم کافه و رستوران و احیای آن‌ها با توجه به شرایط بوجود آمده در اثر ویروس کرونا به جریان افتاده.

این کمپین با شعار احیای کافه و رستوران برنامه ریزی شده

امیدواریم دوستان باریستا، بارتندر، سالنکار، سرآشپز (شف)، کافه دار و ... هرچه زودتر به یک راهکار اصولی برای ادامه روند فعالیتشون ایجاد شود.

جهت حمایت از کمپین احیای کافه و رستوران می‌توانید با بازنشر طرح‌های این کمپین که توسط انجمن خوراک و نوشیدنی ایجاد شده اقدام و با هشتگ #احیای_کافه_رستوران به این کمپین ملحق شوید.

در صورت نیاز برای دانلود تصاویر مربوط به کمپین می‌توانید از عکسهای زیر استفاده کنید:

 

همانطور که میدانید صنعت خوراک و نوشیدنی ایران با توجه به اتفاقات اقتصادی ناشی از بحران ویروس کرونا، بیش از پیش شکننده شده است. طبق تحلیل های صورت گرفته، این روند حداقل تا اواسط خرداد ادامه خواهد داشت.
ادامه این روند بدین معناست که:

روزانه بدهی صاحبین مشاغل و کارفرمایان بیشتر خواهد شد.

خانواده صنعت و خوراک و نوشیدنی ما، شاغلین دیروز، افراد متخصص بیکار امروز شده اند. درآمدی برای امرار معاش ندارند و تهدید به تغییر شغل این افراد بسیار بالاست.

همه این افراد به نوعی مسئول یک خانواده اند و در واقع بخشی از جامعه است که دچار آسیب بیشتری در این روند منفی اقتصادی شده است.

ما می دانیم دولت با بسته های حمایتی و پیش بینی های مدیران خود جهت برون رفت از این بحران برنامه ریزی کرده است، اما این صنعت نیاز به توان جبران بیش از این و حمایت چند برابری دارد. حفظ کارفرمایان یعنی حفظ شاغلین متخصص این صنعت، از این رو ما تقاضای حمایت حداکثری از دولت داریم.

با توجه به اینکه بیش از دو ماه از شروع بحران گذشته، اما هنوز بیمه بیکاری به شاغلین پرداخت نشده است. حتی اگر این امر نیز تحقق یابد، فقط بخش کوچکی از شاغلین این صنعت هستند که دارای شرایط دریافت بیمه بیکاری می باشند و بخش بزرگی از شاغلین این صنعت شرایط دریافت حقوق بیکاری را ندارند.

ما قویاً خواستار ارائه راهکار یا برنامه ای مدون با دیدگاه تخصصی در جهت کاهش التهابات بوجود آمده در این صنعت از تمام ارکان هستیم.

کافه یاب

نگاهیست نوبه فرهنگ کافه‌نشینی وقهوه نوشی درایران، مرجعی برای یافتن یا معرفی و البته سهیم کردن یکدیگر درتجربه حضورمان درآن‌ها

 

 

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی