فستیوال قهوه نیویورک

آیا آماده‌اید در بزرگ‌ترین فستیوال قهوه جهان شرکت کنید؟ فستیوال قهوه جهان هرساله در شهر نیویورک آمریکا برگزار می‌شود و مجموعه‌ای متخصصین صنعت قهوه، برترین باریستاهای جهان و معتبرترین برندهای جهان دور هم جمع می‌شوند و احتمالاً به‌دلیل ویژگی‌های این شهر در صنعت قهوه، جذابیت حضور در این رویداد را دو چندان کرده است.

برندهای مطرح در فستیوال قهوه نیویورک

بسیاری از برندهای تخصصی و معتبر قهوه در جهان همانند stumptown coffee roaster، noble tree coffee roasters، blue stone lane در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را به عاشقان قهوه معرفی می‌کنند. فستیوال قهوه این شهر میزبان بیش از ۲۲۰ برند قهوه و شرکت‌های تجهیزات صنعت قهوه و کافه بود که اکثرا از دل همین شهر بیرون آمده‌اند. نزدیک به ۱۲۰۰۰ بازدیدکننده از این نمایشگاه هرساله بازدید می‌کنند؛ عددی که به گفته‌ی برگزارکنندگان این رویداد سال آینده تعداد بازدید کنندگان آن افزایش چشم‌گیر خواهد داشت.

سلاطین باریستا در فستیوال قهوه

یکی دیگر پر مخاطب‌ترین گوشه‌های این فستیوال همانند هر جشنواره‌ قهوه‌ دیگری برگزاری مسابقه‌ی لاته آرت است. اما تفاوت‌های خلاقانه‌ی این غرقه این اتفاق را جذاب‌تر کرد.

اجرای زنده‌ی هنر لاته آرت را می‌شود به صورت لایو از اینستاگرام دنبال کرد. در این غرفه جمعی از بهترین‌های لاته آرتیست‌های آمریکا و جهان در کنار هم جمع می‌شوند و هنر خود را به نمایش می‌گذارند.

همچنین در طبقه سوم فستیوال قهوه مسابقه هیجان انگیز کافی مستر (coffee master) است که در آن باریستاهای مطح جهان در بخش‌های مختلف شامل دم‌آوری  انواع قهوه، هنر لاته آرت و حتی تهیه نوشیدنی‌های اختصاصی هنر خود را به چالش می‌کشند.

صفحه رسمی اینستاگرام فستیوال قهوه نیویورک

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی