از اثرات مهم نمایشگاه بالا رفتن سطح تولید و ازدیاد سطح تولید و ازدیاد درآمد عمومی است .

 

 

نمایشگاه قهوه و نوشیدنی‌های اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برگزاری خوبی را رقم زد .

  شروع این نمایشگاه که از روز  سه شنبه 25 آبان 1400Tue 16 November 2021  تا تاریخ  جمعه 28 آبان 1400Fri 19 November 2021   بر پا شده بود، پس از سه دوره برگزاری، به جایگاه مطلوبی در سطح کشور دست یافت  و پیرو آن، استان اصفهان را به پایتخت قهوه ایران تبدیل کرده است.

 

در این نمایشگاه بیش از ۹۰ شرکت کننده در ۱۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی از استان‌های اصفهان، تهران، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و البرز در حوزه واردات، تولید و فرآوری قهوه، تولیدکنندگان تجهیزات هتل، رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ، دستگاه‌های پخت نان، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات شیرینی‌پزی و تولیدکنندگان نان، شیرینی و شکلات دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود را عرضه کردند .


در حاشیه این نمایشگاه، سمینار‌ها و دوره‌های آموزشی متعددی برای استفاده علاقمندان به حوزه قهوه و چای و  نوشیدنی‌ها با جدیدترین یافته‌های این بخش در دو قسمت تخصصی و استفاده روزمره برپا شد.

 یکی از اثرهای مهم برگزاری نمایشگاه­ها تبادل دانش فنی است.

در حقیقت نمایشگاه به مانند مدرسه­ های موقت است که در این مدرسه حتی نسل جوان، متوسطه و حتی کسانی که سنشان بالاتر است می­توانند از آن بهره برند. برای مثال جوانی که به نمایشگاه می­ آید یک مورد صنعتی و یا کشاورزی می­بیند و نظیرش را حتی بهتر از آن می­سازد و این موضوع خود باعث رونق اقتصادی می­شود.

کافه یاب

نگاهیست نو به فرهنگ کافه‌نشینی و قهوه نوشی در ایران، مرجعی برای یافتن یا معرفی و البته سهیم کردن یکدیگر در تجربه حضورمان در آن‌ها

جستجو در وب سایت، یافتن کافه، شهر و محله، رویداد‌های نزدیک و ...

نیز بدانیم

 

میوه های کافئین دار

 

برای دسترسی سریع‌تر به مطالب جذاب روز، اینستاگرام کافه یاب  را دنبال کنید. از  اینجا   وارد شوید.

 

 

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی