هزینه نوشیدنی‌های استارباکسرا می‌توان از طریق برنامه کیف پول دیجیتال Bakkt برای قهوه با بیت‌کوین پرداخت کرد

مشتریان استارباکس می‌توانند از طریق اپلیکیشنی که بیت کوین را به دلار آمریکا تبدیل می‌کند، پول قهوه خود را به ارز دیجیتال پرداخت کنند.

این غول قهوه با در اختیار داشتن زنجیره گسترده‌ای از کافیشاپ در سراسر دنیا در حال آزمایش اپلیکیشن پرداخت ارز دیجیتال Bakkt بوده است و اعلام کرده مشتریان می‌توانند از طریق پلتفرم خود از پرداخت بیت کوین برای شارژ مجدد کارت‌های استارباکس از طریق اپلیکیشن زنجیره قهوه استفاده کنند.

اپلیکیشن Bakkt، بعنوان یک پلتفرم پرداخت، به مشتریان اجازه می‌دهد بیت‌کوین، امتیازهای پاداش، مایل‌های مسافتی طی شده و کارت‌های هدیه را به دلار آمریکا تبدیل کنند تا سپس روی کارت‌های استارباکس ذخیره‌شده در برنامه استارباکس دوباره شارژ کنند، کمی سفارشی است، اما مسلماً راهی است تا پرداخت های بیت کوین در دسترس‌تر و متداول شوند.

 

در این میان استارباکس مستقیماً بیت کوین را در فروشگاه‌ها به عنوان روش پرداخت نمی‌پذیرد.

 

کارل هبرت، معاون استارباکس در بخش کارت، تجارت و پرداخت جهانی، در بیانیه‌ای گفت:

"تیم های ما از نزدیک با هم کار کردند، زیرا Bakkt به دنبال ورودی برای ایجاد یک تجربه پرداخت منحصر به فرد و قابل اعتماد بود که به مشتریان امکان می‌دهد ارزش دارایی‌های دیجیتال خود را به صورت دلار آمریکا باز کنند. ما هیجان زده هستیم که مشتریان اکنون فرصت استفاده از Bakkt را برای بارگیری و شارژ دارند. کارت استارباکس آنها در برنامه استارباکس و سپس از آن برای پرداخت در استارباکس استفاده می‌شود."

پرداخت‌های بیت کوین همچنان به جریان اصلی تبدیل می‌شود. Bakkt می‌گوید این اپلیکیشن بیش از 500000 کاربر را در برنامه آزمایشی خود شرکت داده است. به گفته توسعه دهندگان، در حالی که Starbucks اولین مشارکت برای عرضه کیف پول دیجیتال جدید Bakkt است، این شرکت همچنین با شرکت‌های ملی مانند Best Buy، GolfNow، Choice Hotels و شرکت خدمات مالی Fiserv در آینده نزدیک همکاری خواهد کرد.

 

 

 

کافه یاب 

 نگاهیست نو به فرهنگ کافه‌نشینی و قهوه نوشی در ایران، مرجعی برای یافتن یا معرفی و البته سهیم کردن یکدیگر در تجربه حضورمان در آن‌ها 

 جستجو در وب سایت، یافتن کافه، شهر و محله، رویداد‌های نزدیک و ...

 

برای دسترسی سریع‌تر به مطالب جذاب روز، اینستاگرام کافه یاب @cafe.yab  را دنبال کنید.

 

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی