بسیاری از میکسولوژیست­ ها به عنوان مشاور نیز فعالیت کرده و با شرکت­های سازنده نوشیدنی­ ها همکاری دارند. این افراد به رشد و توسعه مطرح شدن برندها در رویدادهای عمومی کمک می­ کنند.

میکسولوژیست چه فردی است ؟

 

میکسولوژی ترکیبی رنگارنگ از طعم های استثنایی  می باشد وفردی که خالق نوشیدنی  شگفت انگیزمی باشد میکسولوژیست نام دارد .

امروزه بارتندینگ یک صنعت پرطرفدار در حوزه صنایع غذایی می باشد؛ بسیاری از کارآفرینان در سراسر جهان بر روی این حوزه متمرکز شده و زمینه های کاری متعددی را فراهم می نمایند؛ به همین سبب آموزش میکسولوژی می تواند بسیار کاربردی باشد.

 

میکسولوژیست فردی است که  می بایست ویژگی­های زیر را داشته باشد:

  •  در جهت ایجاد تحول و تکامل در حوزه بار مطالعه و تلاش­هایی را کرده باشد.
  • قدرت ایجاد کوکتل­های نوآورانه، با استفاده از ترکیبات منحصربه فرد، خانگی و یا تاریخی (و یا غیرمعمول) و ترکیب کردن آنها برای ایجاد طعم و مزه منحصربه فرد در نوشیدنی­ها را داشته باشد.
  • در رابطه با کوکتل­های کلاسیک مطالعه و تفکر مجدد داشته باشد.
  • منجر به مشخص کردن و اصلاح تکنیک­ها و نوشیدنی­های مورد استفاده در بار شود.
  • نوشیدنی های قدیمی را به روز رسانی کند.

در فرهنگ کوکتل، میکسولوژیست­ها نام­هایی را نیز برای خود انتخاب می­کنند. به عنوان مثال، نام مستعار تونی ابو-گانیم، “میکسولوژسیت مدرن” است و یکی از کتاب­های محبوب وی نیز به این نام است.

گری “گاز” رگان نویسنده کتاب “لذت میکسولوژی، توسط بسیاری از افراد این حوزه به عنوان منبع لازم و ضروری مورد استفاده در بار به حساب می ­آید.

بسیاری از میکسولوژیست­ ها به عنوان مشاور نیز فعالیت کرده  و با شرکت­های سازنده نوشیدنی­ ها   همکاری دارند. این افراد به رشد و توسعه مطرح شدن برندها در رویدادهای عمومی کمک می­ کنند.

با این حال، این افراد پیش از حرکت در مسیر شغلی جدید و معرفی به عنوان میکسولوژیست، سال­ها به عنوان مسئول بار فعالیت کرده ­اند.

 

 میکسولوژیست، عنوان مسئول بار یک مرد یا زن را در ذهن یادآوری می­کند که قادر به آماده سازی تعداد زیادی نوشیدنی ترکیبی با سرعت بالا است. این افراد معمولاً باهوش و با وظایف چندگانه هستند، که قادر به اجرای تمامی کارها حتی در زمان شلوغ بودن بار نیز هستند.

 کسب  مهارتها بسیار مهم است .

به طور کلی، آنجه یک  میکسولوژیست لازم دارد  :

  •  نسبت به کوکتل­های معمول و محبوب آشنایی کامل داشته باشد.
  • قادر به ارائه خدمت به افراد در زمان واحد باشد.
  • قادر به مدیریت صندوق بار باشد.
  • شلوغی جمعیت را کنترل کند.
  • عاشق تعامل با افراد باشد و تصمیم ­گیری­های سریع داشته باشد.

افراد شاغل در حرفه متصدی بار، زمانی که در ساخت کوکتل ­ها نیز مهارت کافی را داشته باشند، به عنوان میکسولوژیست شناخته می­شوند.

صرف زمان زیاد در پشت میز بار، دیدگاه مناسبی را در رابطه با ذائقه مشتری ارائه می­دهد که در نهایت منجر به رشد و پیشرفت در حرفه خود می ­شود.

علاو ه بر این، بسیاری از دستورهای ابتکاری و محبوب کوکتل توسط متصدیان با هوش ایجاد شده است.

بسیاری از افراد ترکیب کننده هستند و  تعدادی  نیز در یکی از بخش­ ها تخصص دارند. به شکل ساده می ­توان بیان کرد که این حوزه بسیار گسترده بوده و فرصت­ های شغلی متعددی را برای افراد دارد.

 

 

نیز  بدانیم 

 

دمنوش

 

منبع 

کافه یاب

نگاهیست نو به فرهنگ کافه‌نشینی و قهوه نوشی در ایران، مرجعی برای یافتن یا معرفی و البته سهیم کردن یکدیگر در تجربه حضورمان در آن‌ها

جستجو در وب سایت، یافتن کافه، شهر و محله، رویداد‌های نزدیک و ...

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی