کتاب علم ادویه‌جات نمونه بارز یک کتاب موفق در زمینه شناخت ادویه‌جات و طعم‌شناسی محسوب می شود .

بررسی کتاب طعم شناسی علم ادویه‌جات

کامل‌ترین و حرفه‌ای ترین کتاب شناخت ادویه‌جات و طعم‌شناسی در دنیا
این کتاب بی‌نظیر نوشته پرفسور فاریمند به همراه یک تیم‌ متخصص طعم‌شناسی و ادویه‌شناسی در دنیاست که زحمت زیادی برای تهیه این کتاب کشیده شده است .

واژه کامل‌ترین کتاب طعم شناسی دقیقا برازنده این کتاب می باشد .

سرفصل نویسی کامل و جذاب به همراه طراحی بسیار زیبا و حیرت انگیز قطعا شما را ،حتی اگر علاقه‌ای به کتاب نداشته باشید  عاشق این کتاب ادویه و طعم‌شناسی می شوید.

یک کالای با ارزش و لوکس که میتواند نگین خانه و کتابخانه شما باشد.

در واقع زمانی که شما نیاز به تغییر طعم‌های جدید و علم طعم‌شناسی داشته باشید باید به دنبال ارتقا سطح دانش خودتان باشید.

کتاب علم ادویه‌جات نمونه بارز یک کتاب موفق در زمینه شناخت ادویه‌جات و طعم‌شناسی محسوب می شود .حتما  دائماً در حال تحقیق و مطالعه و ایجاد طعم‌های جدید هستند.

بارها شده که از غذای سرآشپزی بسیار لذت برده باشید و بسیار اتفاق افتاده که شما از غذایی که سفارش داده اید  راضی نبودید . این نشانه و سطح اختلاف سرآشپز هایی هست  که علم ادویه‌جات را بلد و میتوانند طعم های جدید را خلق کنند.

هنر شناخت ادویه، طعم شناسی، شناخت ترکیبات شیمیایی به همراه ساختار، شناخت شکل و تصویر انواع ادویه، جدول تناوبی ادویه‌جات به همراه لاین رنگ ساختاری، نحوه استفاده و ترکیب غالب ادویه مربوطه، جفت سازی ادویه جات، شناخت جایگزین‌ها، شناخت دقیق تاریخچه به همراه نقشه گرافیکی منطقه‌ای و نوع و میزان استفاده در غذاهای مختلف به همراه جدول دمایی و نمودار‌های مقایسه‌ای.

ما تضمین میکنیم شما با مطالعه این کتاب استاد ساخت طعم‌های جدید می شوید. پس وارد یک سرمایه گذاری امن بشوید و سطح آشپزی خودتان را ارتقا بدهید  و ازش کسب درآمد کنید.


دنیا منتظر طعم‌های جدیده و اگر بتوانید طعم جدید و منحصر به فردی بسازید، مشتریانی هستند که برای این طعم‌ها پول خوبی به شما پرداخت میکنند.

سوالاتی که ممکنه شما را به یک انتخاب درست هدایت کند:

 

چرا من باید  کتاب طعم شناسی علم ادویه‌جات رو داشته باشم؟


این کتاب کاملترین کتاب شناخت ادویه جات  است . خرید این کتاب یک سرمایه‌گذاری امن محسوب میشود . شما با این کتاب علم دنیای ادویه‌جات و طعم‌شناسی را بدست می آورید و تبدیل به یک آشپز و یا محقق در زمینه طعم شناسی می شوید.

 

این کتاب رو به چه کسانی پیشنهاد میکنید؟


ما این کتاب را به سرآشپزان، قنادان، نانوایان، محققین، دانشجویان آشپزی، علاقمندان به آشپزی و همینطور علاقمندان به صنعت تیستری و غذا توصیه می‌کنیم.

این کتاب جزو کالا‌های لوکس و با ارزش محسوب میشود و حتی گنجینه‌ای برای کتابخانه شما میشود.

برای افزایش سطح دانش شناخت ادویه‌جات، ترکیبات آن‌ها و همینطور طعم شناسی، این یک کتاب بی‌نظیره و حتی مورد تحسین و تایید سرآشپزان و محققین قرار گرفته است .

این کتاب را چه کسی  نوشته و چطور میتوانم از خریدش اطمینان داشته باشم؟
نویسنده این کتاب پروفسور استوارت فاریمونده که یک محقق برتر و شناخته شده در زمینه آشپزی و صنعت غذاست و همینطور تیم‌های تخصصی طعم شناسی و ادویه و از مهمه مهمتر تیم تحقیقاتی کتاب‌های بینظیر مدرنیست در این کتاب همکاری کردند.

 

سندی برای حرفاتان دارید ؟


بله تمام اسناد و رفرنس‌ها در انتهای کتاب قرار داده شده  است .

آیا ما با مطالعه این کتاب میتوانیم ادعا کنیم استاد طعم شناسی شدیم ؟


در هر زمینه‌ای مطالعه در کنار تمرین میتواند شما را به موفقیت برساند. شما با مطالعه دقیق این کتاب و انجام دستورات آن قطعا به استاد طعم شناسی تبدیل خواهید شد و ما اینو تضمین میکنیم.

آیا قبل نهایی کردن سفارش میتوانیم فهرست یا نمونه کوچیکی از کتاب را داشته باشم ؟


بله. شما میتوانید با بخش پشتیبانی سایت در پنل کاربری و یا در واتساپ کوکی بوک در ارتباط باشید تا برایتان نمونه‌های کوتاه شده کتاب  ارسال شود .

************************************************************************************************************************************************

 

برای دسترسی سریع‌تر به مطالب جذاب روز، اینستاگرام کافه یاب  را دنبال کنید. از  اینجا   وارد شوید.

 

 

نیز بدانیم 

فرنچ پرس چیست و چه کاربردهایی دارد؟

میوه های زمستانی را بشناسیم

 

 

معرفی کافه 

شهر : تهران | سعادت آباد

شهر : کرج-مهر شهر | مهرشهر

کافه یاب

نگاهیست نو به فرهنگ کافه‌نشینی و قهوه نوشی در ایران، مرجعی برای یافتن یا معرفی و البته سهیم کردن یکدیگر در تجربه حضورمان در آن‌ها

جستجو در وب سایت، یافتن کافه، شهر و محله، رویداد‌های نزدیک و ...

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی