این روز یک روز هیجان انگیز برای فرانسوی ها می باشد .

 

بازگشایی رستوران ها در فرانسه

به گزارش  گروه خبری ،کافه یاب به نقل از ایسنا  فعالیت‌ها  ی کافه و رستوران ها در فرانسه از سرگرفته شد.

با شروع مرحله جدید رفع قرنطینه در روز سه شنبه (۱۳ خرداد) در فرانسه، بسیاری از ممنوعیت ها لغو شد، اما این به معنای بازگشت به حالت عادی نیست.رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکزی مانند پارک‌ها و باغ‌ها در سراسر فرانسه از سه‌شنبه دوم ژوئن بازگشایی شده‌اند.

 

 

بازگشایی ها کافه ها البته شروط مشخصی دارند از جمله فاصله بیش از یک متری میان میزها و هم چنین میزبانی از حداکثر ده نفردر فضای داخلی کافه و رستوران ها. دولت امانوئل ماکرون از سیزدهم مارس گذشته، جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸، تصمیم گرفت تمامی رستوران و کافه های این کشور را تعطیل کند.

 

این روز یک روز هیجان انگیز برای فرانسوی ها می باشد .که قهوه خوردن در کافه ها یشان را به نمادی از این کشور در جهان تبدیل کردند .

 

 

 

در این کشور مناطق رنگ بندی شده ، مناطق نارنجی فقط رستوران‌هایی که میزهای آنها در بالکن و فضاهای باز هستند امکان بازگشایی مجدد را دارند.

هتل‌ها می‌توانند در سراسر کشور بازگشایی شوند. سایر محل‌های اقامتی توریستی (روستاها، اردوگاه‌ها، مسافرخانه‌های جمعی) فقط می‌توانند در منطقه سبز بازگشایی شوند.

 

 

 

ببیشتر بدانیم 

 

کافه یاب

نگاهیست نو به فرهنگ کافه‌نشینی و قهوه نوشی در ایران، مرجعی برای یافتن یا معرفی و البته سهیم کردن یکدیگر در تجربه حضورمان در آن‌ها

جستجو در وب سایت، یافتن کافه، شهر و محله، رویداد‌های نزدیک و ...

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی