دبی تاریخی غنی و پر جنب و جوش با قهوه دارد و نوشیدنی آن با فرهنگ مهمان نوازی گرم امارات در هم آمیخته است.

موج سوم قهوه چگونه چشم انداز قهوه دبی را تغییر داده است؟

دبی تاریخی غنی و پر جنب و جوش با قهوه دارد و نوشیدنی آن با فرهنگ مهمان نوازی گرم امارات در هم آمیخته است.

به نقل از مصاحبه خلیج تایمز با احمد بن سلیمان، رئیس اجرایی و مدیر عامل DMCC که از قهوه تخصصی دفاع می‌کند و از طریق مرکز قهوه DMCC، دبی را به عنوان قطب تجارت جهانی قهوه معرفی می‌کند به گزیده‌ای از این مصاحبه می‌پردازیم:

من معتقدم مصرف کنندگان در دبی ممکن است آگاه تر از سایر بازارها باشند. آنها واقعاً می‌توانند از یک محصول با کیفیت قدردانی کنند. این به این معنی است که کافی‌شاپ‌هایی که قهوه‌های تخصصی با کیفیت بالا و تک‌ خاستگاه را ارائه می‌کنند، محبوبیت پیدا می‌کنند زیرا مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند پروفایل‌های طعمی خاص را انتخاب کنند.

عنصر داستانی موج سوم قهوه نیز به خوبی در بین مصرف کنندگان دبی طنین انداز می‌شود.


به طور همزمان، با هماهنگی بیشتر مردم با تأثیر اجتماعی مثبتی که قهوه تخصصی اغلب ایجاد می‌کند، تقاضا بیشتر می‌شود.


 

پایداری چقدر برای مصرف کننده مهم است؟
 

این یک عامل تعیین کننده اصلی برای بسیاری از مصرف کنندگان است و داستان گویی موج سوم می‌تواند بر این تأثیر مثبت تأکید کند.


 

نقش مرکز قهوه DMCC چیست؟

مرکز قهوه DMCC به دبی کمک کرده تا به قطب جهانی قهوه تبدیل شود. راه حل‌های اصلی برشته کردن، انبارداری و بسته‌بندی ما با پیشنهادات مکمل مانند امکانات آموزشی باریستا پشتیبانی می‌شوند، به این معنی که ما از کل صنعت قهوه از مزرعه تا فنجان پشتیبانی می‌کنیم. ما بهترین انواع قهوه جهان را به دبی می‌آوریم.
 

مرکز قهوه DMCC همچنین نقش کلیدی را در حمایت از کافه‌ها و کافی شاپ‌ها در سراسر امارات و فراتر از آن، عمدتاً از طریق ارائه خدمات برشته کردن یا همان رستری و تخصصی ایفا می‌کند. با استفاده از امکانات و تخصص ما، بیش از 20 کانسپت قهوه تخصصی در سراسر کشور قادرند محصولی منحصر به فرد را به مشتریان خود ارائه دهند.
 

ما همچنین میزبان طیف وسیعی از مسابقات باریستا برای حمایت بیشتر از اکوسیستم قهوه در دبی هستیم.


"مسابقاتی مانند مسابقات قهرمانی Aeropress و Cup Tasters فرصتی را برای باریستاهای دبی فراهم می کند تا مهارت‌های خود را تقویت کنند و تخصص خود را نشان دهند، که به نوبه خود قهوه‌ای را که به مشتریان خود ارائه می‌دهند افزایش می‌دهد."
 

آینده صنعت قهوه در دبی چیست؟

موج سوم به طور قابل توجهی بر صحنه قهوه دبی در جنبه‌های مختلف این بخش تأثیر خواهد گذاشت. یکی از مواردی که من به طور خاص به آن علاقه مند هستم، روش‌های نوآورانه‌ای است که کارآفرینان قهوه دبی می‌توانند قهوه با کیفیت بالا را به خانه مصرف کنندگان بیاورند. به طور جداگانه، از طریق کار مرکز قهوه DMCC در ارتباط با طیف متنوعی از تولید کنندگان در سراسر جهان، مصرف کنندگان دبی می‌توانند انتظار داشته باشند که طیف وسیع تری از منشا قهوه در دسترس آنها قرار گیرد. بسیاری از اعضای ما قهوه تخصصی ممتاز را مستقیماً از مزارع مبدا از سراسر جهان وارد می‌کنند. علاوه بر این، ما به طور منظم حراج قهوه را با طیف گسترده‌ای از انواع قهوه تخصصی ارائه می‌دهیم. هر یک از این تلاش‌ها برای مصرف‌کنندگانی که به دنبال یافتن ترکیب مناسب دانه‌ها، برشته کردن و دم کردن هستند، کلیدی است که فنجان قهوه عالی آنها را ایجاد کند.
 

 

 

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی