کپسول‌های کروی، موسوم به «توپ‌های قهوه» کاملاً قابل بازیافت هستند.

در باره قهوه توپی CoffeeB ویا سیستم بدون کپسول بیشتر بدانیم

شرکت «میگرو»، بزرگ‌ترین سوپرمارکت زنجیره‌ای سوئیس اعلام کرد که در حال عرضه قهوه‌سازی است که برای جایگزینی کپسول‌هایی طراحی شده است که سالانه هزاران تن زباله در سراسر جهان تولید می‌کنند.

این شرکت روز سه‌شنبه ۶ سپتامبر اعلام کرد که کپسول‌های کروی آن، موسوم به «توپ‌های قهوه» برخلاف ظروف پلاستیکی و آلومینیومی که ۳۶ سال پیش توسط رقیبش، «نستله» با نام تجاری «نسپرسو» رایج شده است، کاملاً قابل بازیافت هستند.

بر اساس اعلام شرکت میگرو، توپ‌های قهوه در یک پوشش نازک، بی‌طعم از جلبک دریایی قرار گرفته‌اند که می‌توان آنها را با قهوه مصرف شده پس از استفاده دور انداخت.

 سایت میگروس در خصوص این انقلاب به مخاطبین خود می‌گوید:

سیستم «بدون کپسول» - CoffeeB را کشف کنید

سالانه میلیاردها کپسول آلومینیومی و پلاستیکی در محل های دفن زباله سرازیر می‌شود. CoffeeB یک سیستم قهوه انقلابی ایجاد کرده است که مانند یک کپسول ساده و معطر است، اما بدون نیاز به کپسول است. در عوض از یک توپ قهوه کاملا قابل کمپوست استفاده می‌کند.

سیستم CoffeeB لذت پایداری از قهوه را برای شما فراهم می‌کند زیرا فقط از آنچه برای یک قهوه عالی نیاز دارید استفاده می‌کند: مرغوبترین دانه‌های قهوه، بهترین رست و آسیاب عالی. به عبارت دیگر، قهوه ممتاز، فشرده شده در یک توپ قهوه.
 

پایداری، آسایش و لذت یکی شده اند

دستگاه قهوه ساز CoffeeB Globe فناوری‌های یک سیستم کاملاً خودکار را با مزایای دستگاه کپسولی ترکیب می‌کند. در نتیجه، بدون نیاز به دور انداختن یا بازیافت کپسول‌ها، بهترین قهوه ممتاز را با لمس یک دکمه دریافت می‌کنید.

این دستگاه کم مصرف است، تنها پس از یک دقیقه به طور خودکار خاموش می‌شود و به لطف ساختار مدولار آن، در صورت بروز نقص در یکی از مراکز خدمات ما قابل تعمیر است.

 

رایحه های قهوه بی

با CoffeeB می‌توانید برای هر فنجان قهوه مورد علاقه خود یا مهمانان خود را انتخاب کنید. خواه قهوه اسپرسو، لانگو یا ریسترتو باشد، هشت نوع قهوه مختلف برای انتخاب دارید. لازم بذکر است انواع قهوه برشته شده در سوئیس با تخصص دیرینه کافه رویال می‌باشند و با دقت فرموله شده‌اند تا شما بیشترین لذت را از قهوه ببرید.

 

این شرکت همچنین خبر داد که سیستم «CoffeeB» که دارای یک قهوه‌ساز ویژه است ابتدا در سال جاری میلادی در سوئیس و فرانسه و پس از آن در سال ۲۰۲۳ در آلمان عرضه خواهد شد.

منبع

 

کافه یاب 

 نگاهیست نو به فرهنگ کافه‌نشینی و قهوه نوشی در ایران، مرجعی برای یافتن یا معرفی و البته سهیم کردن یکدیگر در تجربه حضورمان در آن‌ها 

 جستجو در وب سایت، یافتن کافه، شهر و محله، رویداد‌های نزدیک و ...

برای دسترسی سریع‌تر به مطالب جذاب روز، اینستاگرام کافه یاب @cafe.yab  را دنبال کنید.

همه نظرها (۰)

Subscribe to the thread

هیچ کس هنوز نظری ارسال نکرده

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار تلفن همراه کافه یاب

نرم افزار اندروید کافه یاب را از گوگل پلی و نرم افزار آی او اس را از اپ استور دریافت نمایید.

  • به پرداخت
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • لوگوی ساماندهی